Michelin City Grip

Erik-MP3

Die hard MF'er
14 apr 2008
601
1
Ik rij nu zo'n 2000km met deze banden voor op mijn MP3 en het bevalt me uitstekend.
Je merkt duidelijk meer grip en zeker op natte wegen heb je het gevoel dat ze toch iets meer kleven in de bochten.

Ik zou graag de ervaringen horen met deze band op andere scooters
0126556230_hi.jpg
 
2000km is nog niet zo veel.
Er is dus nog geen slijtage te zien
 
We hebben op de Gilera dna ook deze banden laten zetten en mijn man heeft hier nog niet zoveel mee gereden en ik les er alleen maar op, maar tot nu bevalt het goed.
 
Van de week 11 januari op mijn Atlantic 500 Sprint ook deze Michelin City Grip laten zetten. Wat een wereld van verschil. Is echt veel beter, meer stabiliteit en grip.

Een aanrader voor iedereen.
 
Ik heb ze standaard op mijn Vespa GTS300 SuperSport, ik was daar blij door verrast omdat ik nogal wat negatieve verhalen had gehoord over de standaard banden van de Piaggio groep.

Vergelijken kan ik ze niet echt, maar de grip is erg goed, stabiel, niet teveel slippen met snel optrekken of hard afremmen. Ik vind het een hele goede allround scooterband
Op mijn vorige motor had ik Michelin Power Road 2 liggen, ook al zo'n top band.

Mijn volgende worden gegarandeerd weer de Michelin's, ik ben zeer tevreden over hun producten.
 
ik kan ze wel vergelijken ze zijn een stuk beterder dan de Michelins Gold Standaard maar niet beterder dan een Pirelli GTS heb er nu 7d km mee gereden ofzo volgende worden Bridgestones Hoops
 
Ik heb 4 weken geleden de Hoops laten verwijderen, en Metzeler Winfree laten monteren op mijn 650.
Twee keer nieuwe Hoops laten monteren, binnen 10.000 km versleten en last van bulten op de banden (hoogte verschil op de platte vlakken van de banden).
Na vier weken met de metzelers, meer grip ook bij de regen en minder last van het spoor zoeken.
full
 
ik had juist enorm last van het cuppen met die metzeler achter, minder dan 7000km mee gereden en toen al op, vervangen door de Pirelli GTS gingen bijna 15.000 mee, wat ik lees zijn de hoop's net iets beter als de GTS'en
 
de citygrips hebben naar mijn ervaring nog steeds matig grip bij nat weer. iets beter dan de goldst (voorganger) nu met bridgestones merk ik niet eens meer dat de weg nat is. (wel op een andere scooter)
 
Terug
Bovenaan Onderaan