Yamaha City250 loopt warm na ca 10-15 km

Ik heb de garage gemaild, en die zijn tot eind augustus gesloten :/
Waar koop ik het beste een achterband en als ik die online koop, waar kunnen ze die er opleggen in Eindhoven, zonder lange wachttijden?
 
Ik kom niet uit de buurt van Eindhoven maar zelf een band kopen en die door een andere bandenboer er op laten leggen is iets wat ze vaak niet doen.
Koop de band bij een zaak en dan leggen ze hem er waarschijnlijk gewoon kosteloos op, en je hebt geen levertijden.
 
Ik kom niet uit de buurt van Eindhoven maar zelf een band kopen en die door een andere bandenboer er op laten leggen is iets wat ze vaak niet doen.
Koop de band bij een zaak en dan leggen ze hem er waarschijnlijk gewoon kosteloos op, en je hebt geen levertijden.
hoi, waren veel wachttijden, en de band die ik wou hebben was nergens op voorraad, maar in Duitsland was ie er wel, en voor 20€ legt de lokale bandenboer hem om :D
 
Eindelijks is de Scooter klaar..
De achterste lammellen van de radiator zaten dicht, zodat er geen lucht doorheen kon...
Dus bij lage snelheden bleef die goed, maar als ie echt alles nodig had om te koelen, dan ging het fout..
Een hele zomer verpest met een scooter waar ik niet ver op durft te rijden..
Maar nu gaat ie weer als nieuw!

 
Terug
Bovenaan Onderaan