Micron uitlaten

Wat vind jij van de Micron uitlaten

  • Super, bevalt prima

    Stemmen: 3 20,0%
  • Waardeloos, niet kopen

    Stemmen: 4 26,7%
  • Geen idee, ik ken het merk niet

    Stemmen: 8 53,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Loeder

MF veteraan
10 jul 2003
27.311
40
Wie heeft er ervaring met Micron uitlaten.
We hebben deze op de beurs gezien, ze zien er goed uit maar daar heb je zo weinig aan.
Help me a.u.b. en zet je voors- en tegens in dit topic.
 
Als onder andere Joey Dunlop, Steve Hislop, Steve Platter en Carl Fogarty met Micron rijden, dan zal het toch geen rommel zijn?

En het ziet er idd gaaf uit:

002_r2_c2.jpg
 
en ze maken ze eventueel ook custom..en ik denk dat de prijs daarvan red meevalt
 
Ik heb voor een Yamaha RD 350 ypvs ook ooit eens Micron-uitlaatjes gekocht. Wat ik me nog kan herinneren, was dat ze peperduur waren. De motor was ineens twee keer zoveel waard :) . Niettemin dik tevreden met die uitlaatjes.
 
Dank alvast voor de reacties. Linkje was ook interessant.


Laat de rest ook maar komen.......
 
http://teddamen.tripod.com/index.htm

onder db-killer staat nog wel mooi stukje over die micron dempers
[off-topic]

he he, Ted.... :} :}

[on-topic]
Ze hebben inderdaad mooi spul.... vooral die Titanium dempers die in kleur overlopen. Maar of ze nou zo goedkoop zijn?
Geldt m.i. voor de meeste sport-dempers die niet van de bekende merken zijn.
Scorpion, MIVV, Venom, Micron, Hurric, Rombo etc. zijn allemaal niet echt goedkoop.
Zeker niet als je bij een zaak nog eens 15%-25% korting krijgt op een demper van een bekend merk. (Gij zult geen sluikreclame maken :+ )

hmm... Rombo is wel erg goedkoop :+
 
Laatst bewerkt:
super demper met een super mooi geluid er in heb een filmpje van een micron demper op mijn motor maar zal mijn god niet weten hoe ik hem hier er op moet zetten
 
super demper met een super mooi geluid er in heb een filmpje van een micron demper op mijn motor maar zal mijn god niet weten hoe ik hem hier er op moet zetten


Ik ook niet maar ik hecht al veel waarde aan je mening. Ook bedankt.
 
Die prijzen vind ik nog nog wel meevallen? 186 euries.... Ik snap alleen niet wat ze bedoelen met het uitwisselbaar zijn..... (is het een slip-on) of een db-killer....)
 
Die prijzen vind ik nog nog wel meevallen? 186 euries.... Ik snap alleen niet wat ze bedoelen met het uitwisselbaar zijn..... (is het een slip-on) of een db-killer....)

Dat vond ik ook nog niet echt duidelijk. Zal die lui wel effe mailen van de week, hoe en wat dat nou precies in elkaar steekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan