Daniel: Klinkt toch wel aardig prijzig.... \
Echt scheuren i/d kuip? is vaak niet duurzaam & mooi te repareren... Het scheelt al veel als je zoveel mogelijk zelf doet. Als je zelf wel wat kan, probeer dan de onderdelen zoveel mogelijk op motorslopen te vinden (zie post saint), dit scheelt flink in de kosten. Zorg wel dat je ook effe bij een dealer gespecificeerd per onderdeel de kosten krijgt, want ik heb met de auto al gehad dat de sloper even duur, of zelfs duurder was dan de dealer (allebei origineel onderdeel!). Duurste wordt, denk ik, toch het kappenwerk... Twee kuipdelen loopt toch al snel in de >1000 gulden categorie... Kuipdelen zijn ook moeilijk te vinden op de sloop, want die beschadigen vaak het eerste. Als je zelf niet zo thuis bent in het sleutelen, probeer dan eens motorXtra (
http/www.motorxtra.nl ). Als de kuip nog niet zo beschadigd is dat deze het rijden kan belemmeren, scheelt het natuurlijk ook nog wel wat als je die kuipdelen even laat zitten...
Probeer ook eens motoport Druten, hoorde dat deze nog wel eens (relatief) goedkoop aan kuipdelen kan komen... Ik ben er voor het gemak maar vanuit gegaan dat je als arme student geen all risks op je motor hebt, anders wordt het motto: wegbrengen & de verzekering laten dokken, als de schade boven de meerprijs van de premie (door verlies no-claim) valt...
JW: Daniel Leenders was in het oude forum Kawa, als ik mij niet vergis.....
Dus een Kawasaki ZX-6R, heel waarschijnlijk niet all-risks (arme student enzo...)