Mijn Aprilia RS250 - modificaties

Eigelijk viel het klusje reuze mee. Was minder werk dan verwacht.

Natuurlijk moest er even op gezeten worden voor het gevoel. Zowel voor als achter is duidelijk een stuk harder geworden. Zodra het weer beter wordt mag er gewerkt worden aan de afstelling.

Tevens zijn wat stickertjes geplaatst. Geen grote schreeuwerige dingen. Daar hou ik niet van...
-op de rim van de velgen: marchesini
-op de zijkanten: BREMBO
-hyperpro op achterbrug en voorspatbord
-colin-edwards logo op de duo-afdek

Daarna een mega-poetsbeurt *O* :}

full
 
Je kan er ook Carbon stickers om heen doen..had ik
ook altijd op de plof..blijft goed zitten..

Ziet er verder rete geil uit Johan..jammer dat k er niet bij kon zijn |(

Greets :W
 
Je kan er ook Carbon stickers om heen doen..had ik
ook altijd op de plof..blijft goed zitten..

Ziet er verder rete geil uit Johan..jammer dat k er niet bij kon zijn |(

Greets :W

Goed idee van de carbon-stickers! :Y Dr zit normaal een carbon-hoes omheen. Maar die is foetsie. Ach.. ergens vind ik bling-bling dempers ook niet erg :9~
 
Ach.. schei toch uit :+

Ik maar blij zijn met de enorme glansfaktor van mn velgen.. loopt iedereen te zeiken over de dempers B| -O-
 
ik heb eigenlijk nog een vraagje is de rs 250 makkelijk in het onderhoud of moet of is het hogere wiskunde.

ik wil binnen kort een rs 250 kopen maar alleen als het onderhoud door mezelf gedaan kan worden.

bart
 
Tnx voor je compliment! *O* *O*

Onderhoud is wel aardig te doen. Als je bereidt bent er een beetje moeite voor te doen en het wilt leren. :Y

Ik ben geen monteur ofzo en ik doe bijna alles zelf. Alleen als het groot werk wordt doe ik em naar een kennis die iets handiger is. O-)

Hogere wiskunde? Nee!
Intensief? Ja!

Mocht je meer willen weten.. just ask!
 
je moet toch wel iet of ietwat iemand kennen die wat van tweetakt weet om je de begrippen leren uit te leggen, ik moest alles eerst een keer zien, dan kun je het makkelijk zelf omdathet ook simpel is eigenlijk.

bitaktus, ik heb ook nog vraagje (zoekfunctie werkt ook niet :s )
neem jij altijd nieuwe pakkingen voor de uitlaat of mag je oude hergebruiken ?
 
je moet toch wel iet of ietwat iemand kennen die wat van tweetakt weet om je de begrippen leren uit te leggen, ik moest alles eerst een keer zien, dan kun je het makkelijk zelf omdathet ook simpel is eigenlijk.

bitaktus, ik heb ook nog vraagje (zoekfunctie werkt ook niet :s )
neem jij altijd nieuwe pakkingen voor de uitlaat of mag je oude hergebruiken ?

Ach ja, dat vind ik enkel nodig als je aan grote projecten begint zoals de versnellingsbak reviseren ofzo.

Voor de powervalve's eruit te halen ofzo moet je echt geen technische knobbel zijn hoor. ;)
 
De uitlaatpakkingen vervang ik niet.. :W .. volgens mij nergens voor nodig. Ze lekken in elk geval nog niet.

WPHB is op diverse plaatsen te downloaden. Zuigers vervangen laat ik doen, is me teveel werk, beleef ik geen plezier aan. :z
 
Laatst bewerkt:
De uitlaatpakkingen vervang ik niet.. :W .. volgens mij nergens voor nodig. Ze lekken in elk geval nog niet.

WPHB is op diverse plaatsen te downloaden. Zuigers vervangen laat ik doen, is me teveel werk, beleef ik geen plezier aan. :z

Zuigers vervangen is niet zo veel werk, pistonpennetje eruit en de nieuwe zuiger erop... Dat hele gekloot eromheen om alles los te halen is zo vervelend ;)
 
Zuigers vervangen is niet zo veel werk, pistonpennetje eruit en de nieuwe zuiger erop... Dat hele gekloot eromheen om alles los te halen is zo vervelend ;)

Bedoel ik ook.. het blok moet er eigelijk onder vandaan gehaald worden |( :r

Gelukkig ken ik iemand die dat leuk vind om te doen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan