Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een enorm flauw mailtje zeg
Maargoed, de keutel is ingetrokken en alles is opgelost, iedereen blij.
Het is maar goed dat dat geen zak boeit als het om onwettelijke voorwaarden gaat Zot, anders zouden voorwaarden heel snel heel lelijk worden.je bent akkoord gegaan met hun voorwaarden.
de wet beschermt in deze een flapdrol die op zijn afspraken die hij gemaakt heeft terug komt. Afspraak is: voorwaarden bedrijf.
Het is maar goed dat dat geen zak boeit als het om onwettelijke voorwaarden gaat Zot, anders zouden voorwaarden heel snel heel lelijk worden.
Welk historisch figuur zei dat nog meer?mijn woord is mijn wet
Welke in strijd zijn met de wet.
Zeker correct maar met een hoop gelul in de ruimte dat van 0,0 toegevoegde waarde is maar puur om nog even een statement te maken.Aangezien TS hier nog wel heeft gekeken maar niet de OP aangepast heeft heb ik mijn post aangepast. Is het voor een volgende die hier kijkt iig duidelijk.Ik zie het flauwe er niet in eigenlijk? Lijkt mij een correct en net geformuleerde mail?
Ze gaan nu gewoon de letter van de wet volgen zoals TS dat zou willen. TS mag daarom nog blij zijn dat ze niet moeilijk doen over het niet volgen van de juiste werkwijze.
Jij en ik weten beiden dat heel veel mensen dit niet lezen. Als ze het al lezen weten ze vaak niet of dit wel/niet in strijd is met de wet. Volgens mij wist TS dit ook niet maar werd hij er in dit topic op gewezen.Ja maar als je dat zoals het hoort leest voor je de bestelling plaatst dan bestel je toch überhaupt niet?
Ik ben het helemaal met je eens Roy.Aangezien TS hier nog wel heeft gekeken maar niet de OP aangepast heeft heb ik mijn post aangepast. Is het voor een volgende die hier kijkt iig duidelijk.Ik zie het flauwe er niet in eigenlijk? Lijkt mij een correct en net geformuleerde mail?
Ze gaan nu gewoon de letter van de wet volgen zoals TS dat zou willen. TS mag daarom nog blij zijn dat ze niet moeilijk doen over het niet volgen van de juiste werkwijze.
Stel jij spreekt met aannemer bladiebla af iets zonder bon te laten doen en contant te betalen voor prijs x.
hou je @#$% aan je afspraak en ga niet achteraf toch een bon vragen voor diezelfde prijs.
mijn woord is mijn wet
Dit is natuurlijk een andere vorm van een afspraak, hiebij houdt zowel aanbieder als klant geen rekening met de wet, en mag je (de klant) zowiezo niet zeiken
Jij en ik weten beiden dat heel veel mensen dit niet lezen. Als ze het al lezen weten ze vaak niet of dit wel/niet in strijd is met de wet. Volgens mij wist TS dit ook niet maar werd hij er in dit topic op gewezen.
Maar dan nog, waarom zou je als webshop het risico willen lopen?
de wet beschermt in deze een flapdrol die op zijn afspraken die hij gemaakt heeft terug komt. Afspraak is: voorwaarden bedrijf.
komt puntje bij paaltje, gaat ts voor 6.75 ja, maar de afspraak die ik gemaakt heb mag niet van blablabla doen.
Joh, dan moet je die afspraak niet doen, hokje afvinken of wat dan ook.
Laten we eerlijk zijn.De TS heeft helemaal gelijk dit is voor mij ook een van de redenen geweest om mijn eigen webshop af te bouwen omdat ik nu als verkoper verantwoordelijk ben voor het verzenden naar de klant. Dus als de TNT het het pakket laat vallen etc dan is het mijn kosten post en niet de klant dat was tot 2 jaar geleden anders. Tevens moet je als iemand iets terug stuurt die kosten volledige terug betalen dus ik snap hun houding heel goed maar de wet is de wet dus deal with it dus dat moet je gaan mee berekening in de kosten dus iedereen moet een stukje mee betalen om de verzendkosten van retour orders te coveren. Als ondernemer moet je dit gewoon incalculeren.
Maar het is zeker een slechte zaak dat ze er vanaf weten en willens en wetens dus de wet aan hun laars lappen en dat getuigt niet van goed ondernemerschap. Dat is wat het grootste probleem hier is niet de kosten maar hoe er mee omgegaan wordt.
Ik ben blij voor de TS dat het opgelost is maar het is wel een beetje meh opgelost het is nu een uitzondering en de rest van de klanten lopen hier ook tegenaan omdat de meeste niet eens weten dat ze het gewoon terug krijgen de verzendkosten.
Helaas voor hun is het zodat deze webwinkel bij mij nu op de zwarte lijst staat waar ik dus nooit zou kopen. Mijn korte zoektocht op het internet geeft een slecht beeld van deze webwinkel het krijgt bij de meeste review sites een mager zesje met veel klachten en dit topic kom op plaatsje 7 in google terug dus voor mij is dat gelijk een no go hoe goedkoop het ook is.
Maar zelf ben ik meer de laatste tijd niet meer aan het gaan voor het aller goedkoopste maar gewoon de betrouwbaarste met normale omruil regelingen waarbij deze webshop al gelijk was afgevallen.
Je vergelijking is natuurlijk compleet onzinnig.Stel jij spreekt met aannemer bladiebla af iets zonder bon te laten doen en contant te betalen voor prijs x.
hou je @#$% aan je afspraak en ga niet achteraf toch een bon vragen voor diezelfde prijs.
mijn woord is mijn wet
Prima, maar je bent wel akkoord gegaan met hún voorwaarden, je weet dat hun er dus anders over denken. Dan moet je achteraf niet de bijdehante flaptoeter gaan uithangen en gaan smijten met je wetsartikeltjes e.d., maar gewoon een webshop uitzoeken waarvan de Algemene Voorwaarden wel direct aan de wet voldoen (oh nee, dat doe je natuurlijk niet, want die webshop was waarschijnlijk 3 euro duurder). Om nog maar te zijgen om een rechtszaak aan te spannen voor 6,75 euro om een ondernemer te gaan dwarsliggen 'omdat het kan'Nee hoor, die afspraak is nooit gemaakt aangezien de voorwaarden nietig verklaard worden, ze komen namelijk niet overeen met de wet. Voor de wet bestaat die voorwaarde die Optitune geplaatst heeft dus niet, dus heeft TS ook nooit een afspraak gemaakt. Je kunt namelijk niet instemmen met iets dat niet bestaat.
Misschien niet volledig juridisch correct geformuleerd, maar dit is wel waar het op neer komt.
Dat klopt klagers hebben meer de neiging om iets te plaatsen dan mensen die tevreden zijn. We hebben ooit een test gedaan met feedback waarbij als je het altijd na de acties vroeg de feedback 80% positief was en 20% negatief maar toen we het vroegen als extra stap (dus op verzoek) was het opeens omgedraaid iedereen die happy was liet het niet meer weten en de klagers die klikte wel om hun ongenoegen te laten blijken. Maar wat veelal wel is dat er wel een aantal positieve reviews zijn en er is niet veel van die te vinden voor deze store.Laten we eerlijk zijn.
Afgezien van dit geval is het waarschijnlijk gewoon een prima winkel. Er gaat overal wel eens iets fout en niet iedereen is nu eenmaal altijd tevreden. Mensen openen eerder een topic met een slechte ervaring dan dat ze een zaak een pluim geven d.m.v. een apart topic. Zo zijn wij mensen nu eenmaal, jammer maar helaas.
Wat een onzin. Eis 1 is dat mensen wettelijk handelen, wanneer dat niet gebeurt moeten ze tot de wettelijke orde geroepen worden. Verbaast mij hoeveel mensen niet begrijpen hoe belangrijk dat is.Prima, maar je bent wel akkoord gegaan met hún voorwaarden. Dan moet je achteraf niet de bijdehante flaptoeter gaan uithangen en gaan smijten met je wetsartikeltjes e.d., maar gewoon een webshop uitzoeken waarvan de Algemene Voorwaarden wel direct aan de wet voldoen (oh nee, dat doe je natuurlijk niet, want die webshop was waarschijnlijk 3 euro duurder).