Mijn ervaring met winterstalling

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK ben normaal elders klant maar kreeg een flyer thuis gestuurd. De prijs was meer dan aantrekkelijk dus ik dacht, ach wat kan je nou verprutsen aan een stalling.
....
Ze hebben mijn sleutelhanger weg gegooid en die vervangen door eentje met reclame van hun. Reclamestickers erop geplakt en de kentekenplaathouder vervangen. Al moet ik een maand lang peuteren, de stickers gaan eraf en alles met hun naam erop gaat in de kliko!!!!

Wel jammer dat je voor een paar centen je eigen dealer dan passeert voor een stalling en je ziet wat er van komt. zonde..

Ik kan het verder niet controleren dus heb alleen jou verhaal.

Het plakken van stikkers enz is echt not done :( dat zou ik sowieso nooit pikken.
 
Laatst bewerkt:
Winterstalling van 4 maanden........waar heb jij die motor voor? kijken, kijken, kijken maar niet rijden ofzo?
 
Winterstalling van 4 maanden........waar heb jij die motor voor? kijken, kijken, kijken maar niet rijden ofzo?


maakt het wat uit waarvoor iemand een motor heeft en hoeveel km's hij maakt?
als je tegen betaling je motor stalt mag je er van uitgaan dat ie niet verroest terugkomt.
anders had TS hem net zo goed in de tuin kunnen zetten, met een zeiltje erover.

dat er dan ook nog ongevraagd reclame opgeplakt word en sleutelhangers vervangen, vind ik helemaal schandalig.
geeft mij altijd een gevoel van; wat hebben ze nog meer kunnen gebruiken.
 
Ik geloof niet dat er één dealer/handelaar tijd gaat spenderen aan 't vervangen van kentekenplaathouders en/of stickers terwijl een fiets alleen aangeboden wordt ter opslag. Kan zijn dat ik er langs zit maar 't vervangen van een kentekenplaathouder is duur (tijd?) als je de stalling als enige inkomstenbron hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat er één dealer/handelaar tijd gaat spenderen aan 't vervangen van kentekenplaathouders en/of stickers terwijl een fiets alleen aangeboden wordt ter opslag. Kan zijn dat ik er langs zit maar 't vervangen van een kentekenplaathouder is duur (tijd?) als je de stalling als enige inkomstenbron hebt.

Bedrukte kentekenplaathouders kosten geen drol en als je het gereedschap al klaar hebt liggen is het wisselen ook geen werk.
De meeste motorzaken hebben daarbij 's winters bij mijn weten geen topdrukte dus er is vast wel iemand in die paar maand die een paar uur over heeft.

Uiteindelijk is het gewoon een goedkope manier van reclame, op zich niets mis mee maar dan wél met toestemming van de klant (of bewaar op z'n allerminst het gedemonteerde spul).
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat er één dealer/handelaar tijd gaat spenderen aan 't vervangen van kentekenplaathouders en/of stickers terwijl een fiets alleen aangeboden wordt ter opslag. Kan zijn dat ik er langs zit maar 't vervangen van een kentekenplaathouder is duur (tijd?) als je de stalling als enige inkomstenbron hebt.

De kosten van zo'n poetsknaapje voor een half uurtje werk zijn toch drie keer niets.
Die kan ook prima die dingen even vervangen en een stickertje plakken
 
'Opgelicht met winterstalling' > 'Mijn ervaring met winterstalling'

Iemand die zo binnenkomt op M-F...wekt de indruk dat hij zich alleen maar aanmeld om van zich af te schoppen trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit zonder voor en na foto's en mrt bewijs dat de motor inderdaad afgegeven is voor stalling een best wel lastig te geloven verhaal..

Als het waar is, zou ik het volstrekt onacceptabel vinden. En check idd even of het jouw motor wel is..
 
Kreeg ik de motor terug uit de winterstalling. Hij had bij Jager motoren uit Hoogeveen zijn winterslaap gehouden.
Thuis kwam ik erachter dat er opeens allemaal roest aan de motor zat. Roestige schijven roestige schroeven en schijven. Opgedroogd roestwater in de velgen en condens in de koplampunit. Kras in de kuip enz enz..
Jager motoren laat jou motor gewoon buiten staan en beweerd stellig dat hij ze netjes verwarmd stalt.
Als dat zo is, informeer eens bij andere mensen die daar ook hun motor stallen.
Bundel de gegevens (indien meerdere dit zo ervaren) en maak d'r een goed verhaal van.
Geef Jager motoren de kans om met een oplossing te komen.

Welles-nietes spelletjes kun je altijd nog beginnen et een goede jurist er bij :9
 
Laatst bewerkt:
@asma: maak je nou speciaal een account aan om te gaan klagen over een motorzaak waar het 1 en ander niet helemaal correct is afgehandeld? Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal en blijkbaar ben je niet zo kundig om dit fatsoenlijk op te kunnen lossen met de beste eigenaar.
 
Bedrukte kentekenplaathouders kosten geen drol en als je het gereedschap al klaar hebt liggen is het wisselen ook geen werk.
De meeste motorzaken hebben daarbij 's winters bij mijn weten geen topdrukte dus er is vast wel iemand in die paar maand die een paar uur over heeft.

Uiteindelijk is het gewoon een goedkope manier van reclame, op zich niets mis mee maar dan wél met toestemming van de klant (of bewaar op z'n allerminst het gedemonteerde spul).

Zo'n zaak zet een fiets liever op zolder weg en haalt 'm daar weer weg zonder er ook maar iets aan gedaan te hebben, 't Gaat om een stalling, niet om een onderhouds beurt.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat er één dealer/handelaar tijd gaat spenderen aan 't vervangen van kentekenplaathouders en/of stickers terwijl een fiets alleen aangeboden wordt ter opslag. Kan zijn dat ik er langs zit maar 't vervangen van een kentekenplaathouder is duur (tijd?) als je de stalling als enige inkomstenbron hebt.

stageloper ?, zoontje v/d baas in vakantietijd?
 
Nu ben ik zelf van het type dat bijna al het onderhoud laat uitvoeren. Maar hoe kun je een motor 4 maanden stallen en er op springen vanwege haast en niet eens naar je banden en verlichting kijken? Neem aan dat bij zo'n snelle maar noodzakelijke inspectie ook die random roest wel opvalt.
 
OK ben normaal elders klant maar kreeg een flyer thuis gestuurd. De prijs was meer dan aantrekkelijk dus ik dacht, ach wat kan je nou verprutsen aan een stalling. Nou dit vind ik wel heel bijzonder!! Waar haal je het lef vandaan om te zeggen dat je motor warm en droog weggezet wordt terwijl je een motor zo weer terug geeft. Dan ben je in mijn ogen een ........
Ik had al slechte verhalen over hun gehoord maar dit slaat echt alles. Ik ben er echt zuur van! Ik ben erg zuinig op mijn fiets en laat ga ook niet in op hun aanbod om de motor te poetsen en te spuiten. Ik vertrouw ze voor geen meter. Ze hebben mijn sleutelhanger weg gegooid en die vervangen door eentje met reclame van hun. Reclamestickers erop geplakt en de kentekenplaathouder vervangen. Al moet ik een maand lang peuteren, de stickers gaan eraf en alles met hun naam erop gaat in de kliko!!!!
He, ook hier!!!

Leuk! IK zou nog eens een gesprekje met ze aangaan.... dit kan gewoon niet, en volgend jaar de motor stallen bij Barbier motorsport in Havelte!
 
'Opgelicht met winterstalling' > 'Mijn ervaring met winterstalling'

Iemand die zo binnenkomt op M-F...wekt de indruk dat hij zich alleen maar aanmeld om van zich af te schoppen trouwens.
vrijheid van meningsuiting op een forum, misschien vind hij het wel zo gezellig in het Duc-topic dat hij eindelijk eens verstandig wordt..
In het Duc-topic komen steeds meer gezelligheids/ramptoeristen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan