Mijn ervaringen Hein Gericke webshop: Contact onmogelijk

Bij mij is het nog niet opgelost, en omdat ik geen bewijs van verzending heb (ook al is de ontvangst bevestigd) vergoed paypal niet.

Ik mail ze nog af en toe met hetzelfde verhaal, neem eerdaags nog contact op met de shop in amsterdam die erg behulpzaam was. Wie weet, komt t nog goed :+
 
hier ook een negatief verhaal over de duitse gierige hein webwinkel. had twee luchtfilters besteld en kreeg er een geleverd andere heeft er weken overgedaan, verkeerd bezorgd etc weet ik wat.
belde de winkel in Amsterdam die namen het me kwalijk dat ik via de webshop bestelde en konden me niet verder helpen.
Moest de motor toch afleveren dus heb elders toen luchtfilters gehaald.
Duitsland geeft geen reactie op klachten en het terug sturen van de luchtfilters had alleen als resultaat dat ik niks meer heb.

Nooit meer wat bestellen bij die winkel.
 
Ik ben niet teruggebeld, dat begrijpen jullie al. Maarrr ik heb na een telefoontje wel de toezegging gehad voor 3 maart OF het geld retour te hebben, of instructies te hebben ontvangen over het hoe retour te krijgen van het geld.

De aanhouder zou kunnen winnen, maar ik ben er nog niet zeker van.
 
Op bv marktplaats kun je ook via paypal betalen. Lekker makkelijk jaja. Gewoon betalen met je credit card. Als er dan niet geleverd word kun je je geld terugkrijgen. Moet je wel kunnen aantonen natuurlijk. En je aankoop is nog verzekerd ook. Voor mij geen paypal meer brr.
Succes verder met de afhandeling.
 
Het is inmiddels 14 Maart, maar het hoge woord is eruit:
Sehr geehrter Kunde,

Mit Wirkung zum 01. Februar 2014 setzt die Hein Gericke Europe GmbH die Geschäftstätigkeit der Hein Gericke Deutschland GmbH fort.

Nach Klärung aller Rechtsfragen konnten wir eine kundenfreundliche und für Sie positive Regelung finden und wollten die Rückzahlung über das in der Bestellung angegebene Konto bzw. über die von Ihnen gewählte Zahlungsart in der Bestellung erstatten.

Aufgrund der Insolvenz der Hein Gericke Deutschland GmbH ist der Zugriff auf die Konten nur durch den Insolvenzverwalter möglich.
Die Hein Gericke Europe GmbH hat sich mit dem Insolvenz Verwalter darauf geeinigt die Einzelüberweisung vorzunehmen und die Kosten im Gesamten weiterzuleiten.

Der Hein Gericke Europe GmbH sind jedoch nur die Beträge und die Anschriftdaten bekannt, jedoch nicht Ihre Bankverbindung.

Aus diesem Grund würden wir Sie bitten uns Ihre Bankverbindung (inkl. IBAN und BIC Nummer / Sepa Nummer) mitzuteilen, um eine Erstattung vorzunehmen.

Sie können die Daten per E-Mail, Brief/ Fax oder auch telefonisch durchgeben.

Vielen Dank für Ihr Verständnis und bitte entschuldigen Sie die zusätzliche Mühe.

TLDR; Bankdata gestuurd en ik zou binnen 30 dagen mijn geld op rekening moeten hebben.
 
Via mijn bank heb ik het geld ook al terug gekregen. Beetje vreemd dat ik vorige week wel een pakketje met de broek in mijn handen gedrukt kreeg. Op mijn e-mail wat ik hiermee moet doen wordt niet gereageerd.

Misschien wat off topic maar wat zijn de regels hierover? Als ik ze nog een e-mail sturen met het verzoek om binnen een week contact op te nemen en dat ik de broek als een gift beschouw wanneer er niet gereageerd wordt, heb ik dan iets om op te staan of zou ik dan alsnog moeten betalen?
Terug sturen is natuurlijk ook geen probleem maar dan niet op mijn kosten.
 
Ik heb alles gekocht van Hein Gericke bij een winkel in Wijnegem (Belgie) en geen enkel probleem zelf de broek niet die ik moest bestellen in mijn maat.

Int vervolg gewoon naar de winkel rijden ipv alles online te bestellen.
 
Ik heb alles gekocht van Hein Gericke bij een winkel in Wijnegem (Belgie) en geen enkel probleem zelf de broek niet die ik moest bestellen in mijn maat.

Int vervolg gewoon naar de winkel rijden ipv alles online te bestellen.
zijn bijna geen gierige hein winkels meer in Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan