mijn motorongeval 15/11/2011 in Belgie

goeie avond,

'k ben sinds deze middag terug uit ziekenhuis nadat'k vorige donderdagnacht in spoed terug naar ziekenhuis ben gebracht.
omdat voet abnormaal opzwelde en 'k al gans de dag hoge koorts had.
'k heb blijkbaar een infectie opgelopen.
na 3 dagen baxters is alles terug onder controle, nu proberen met de nodige pillen de infectie weg te houden.

spijt mij dat 'k die 3 hulpvaardige nederlandse motorrijders niet terug vind
 
goeie avond,

'k ben sinds deze middag terug uit ziekenhuis nadat'k vorige donderdagnacht in spoed terug naar ziekenhuis ben gebracht.
omdat voet abnormaal opzwelde en 'k al gans de dag hoge koorts had.
'k heb blijkbaar een infectie opgelopen.
na 3 dagen baxters is alles terug onder controle, nu proberen met de nodige pillen de infectie weg te houden.

spijt mij dat 'k die 3 hulpvaardige nederlandse motorrijders niet terug vind

Ai...

Hopelijk blijft de infectie weg, daar zit je zeker nu niet op te wachten..

Nederland kent vele motorrijders, maar heb geduld.. ons kent ons en wie weet komt er dalijk iemand op de proppen met een naam of adres!

Je weet nooit hoe het balletje rolt.. ;)

Beterschap :Y
 
He bah balen man.

Heel veel beterschap gewenst.

Heb je met je ZX6R een ongeval gehad?
Hopelijk zien we elkaar wel weer op Zolder. ;)

Succes met de afhandeling en nogmaals beterschap.
 
hoi Racekip,

is gebeurd met mijn oude gsx-r 750 corona

mijn zx6r gebruik'k enkel voor op circuit.
volgens chirurg zal'k volgend jaar niet op circuit rijden, maar 'k blijf hopen.
'k zal wel nog mee gaan met mijn kameraad als hij gaat rijden , hij zal mijn moto ook eens meenemen en er eens mee rijden( stilstand is niet goed voor een moto hé)
dus waarschijnlijk zullen we elkaar we nog tegenkomen ;)

groeten Kris

He bah balen man.

Heel veel beterschap gewenst.

Heb je met je ZX6R een ongeval gehad?
Hopelijk zien we elkaar wel weer op Zolder. ;)

Succes met de afhandeling en nogmaals beterschap.
 
Pff klinkt heftig :X sterkte met t opknappen en succes met t vinden van de motorrijders die je geholpen hebben.
 
Bijna je voet eraf... lang leve de hedendaagse medische wetenschap :}
Veel succes met je herstel, laten we hopen dat je volgend jaar weer op de motor stapt :)

Ik denk dat je via deze weg een aardige kans hebt om de motorrijders te vinden :Y
 
hoi Racekip,

is gebeurd met mijn oude gsx-r 750 corona

mijn zx6r gebruik'k enkel voor op circuit.
volgens chirurg zal'k volgend jaar niet op circuit rijden, maar 'k blijf hopen.
'k zal wel nog mee gaan met mijn kameraad als hij gaat rijden , hij zal mijn moto ook eens meenemen en er eens mee rijden( stilstand is niet goed voor een moto hé)
dus waarschijnlijk zullen we elkaar we nog tegenkomen ;)

groeten Kris

Het blijft natuurlijk zonde en vervelend.
Maar ik hoop je dan toch volgend jaar nog weer een keer te zien. *D
 
BETERSCHAP!!!!!!
ik heb in 2003 mijn voet verbrijzeld toen ik iets te bruut op t gas ging met mn cr 500. volgens de dokters mocht ik blij zijn als ik ooit wer normaal kon lopen .wel nog jaren flink last van gehad maar nu eigelijk helemaal geen last meer. het enige wat ik nog heb is dat ik niet op elke schoen meer kan lopen. kan wel weer hardlopen/kickboxen


laat je dus niet gelijk uit het veld slaan
 
Veel sterkte gewenst met je herstel Kristof!!! Ik ben zelf nog herstellend van m'n ongeval in augustus 2011. De meeste breuken herstellen goed, maar ik heb een verbrijzelde rechter pols. Die zit na ruim drie maanden nog steeds in zo'n externe fixator met pinnen tot in het bot... De artsen durven er nog steeds geen uitsluitsel over te geven. Het gewricht is te erg verbrijzeld en mogelijk moet m'n die pols in de toekomst vast zetten. Met dat nieuws werd ik niet vrolijker, maar toen kwam ik volgend filmpje tegen van mijn collega-Buellrijders:
Kijk en luister op NPO Start

De persoon met de zwarte Buell is Niels en hij gaf me volgende website door: Welkom bij Motor Mobiliteit voor Gehandicapten - Motor Mobiliteit voor Gehandicapten

Voor mij was het een hele geruststelling om dat te zien, ik dacht even dat het voor mij gedaan was met motorrijden... Niels rijdt ook op circuit, zo zie je maar dat er veel mogelijk is hé.

Sterkte kerel!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan