mijn motorongeval 15/11/2011 in Belgie

ja zo'n man kwam 'k in 2002 ook tegen op Francorchamps met één arm.
en die ging behoorlijk vlot rond.

volgende maandag terug op controle , zal linker hand en onderrug ook nog moeten laten kijken.

'k heb het filmpje bekeken en inderdaad er bestaan veel mogelijkheden.
'k wens u ook veel beterschap en we mogen niet opgeven hé ;)

Maandag nog een mail gehad dat de ombouw van mijn vering van mijn circuit moto klaar is, dus die mag 'k gaan ophalen om op de moto monteren maar ja dat zal nog niet voor de eerste weken zijn .
eens 'k een gips heb met voetje hoop 'k wat minder afhankelijk te zijn

groeten kris


Veel sterkte gewenst met je herstel Kristof!!! Ik ben zelf nog herstellend van m'n ongeval in augustus 2011. De meeste breuken herstellen goed, maar ik heb een verbrijzelde rechter pols. Die zit na ruim drie maanden nog steeds in zo'n externe fixator met pinnen tot in het bot... De artsen durven er nog steeds geen uitsluitsel over te geven. Het gewricht is te erg verbrijzeld en mogelijk moet m'n die pols in de toekomst vast zetten. Met dat nieuws werd ik niet vrolijker, maar toen kwam ik volgend filmpje tegen van mijn collega-Buellrijders:
Kijk en luister op NPO Start

De persoon met de zwarte Buell is Niels en hij gaf me volgende website door: Welkom bij Motor Mobiliteit voor Gehandicapten - Motor Mobiliteit voor Gehandicapten

Voor mij was het een hele geruststelling om dat te zien, ik dacht even dat het voor mij gedaan was met motorrijden... Niels rijdt ook op circuit, zo zie je maar dat er veel mogelijk is hé.

Sterkte kerel!!!
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk valt 't mee met de hand en de onderrrug. Het zal inderdaad wel een hele stap in de goeie richting zijn wanneer je wat minder afhankelijk bent! Ik ben zelf ook niet bij de pakken blijven zitten. Met "ocharme" en "wat erg" kom je niet ver hoor, schouders eronder en laten zien dat je verder wil en kan!
Mijn rechter enkel was gebroken, niet verbrijzeld. De artsen hadden ongeveer twee weken na 't ongeval de boel bij mekaar geschroefd en toen mocht ik voorzichtig oefenen als de hechtingen eruit gingen... Maar toen ik ontdekte dat mijn motorlaarzen (Daytona) echt een hele goede steun gaven liep ik vier weken na 't ongeval tot ieders verbazing weer gewoon rond! De artsen stonden er ook aardig bij te kijken, maar als de voet niet overbelast werd mocht het. Maar euh, mijn enkel was dus gewoon gebroken zonder verschuiving van de fragmenten hé... Ondertussen ben ik na drie maanden weer begonnen met joggen, valt zwaar tegen als je er achter komt dat je fisiek verdwenen is...
Maar, zoals gezegd: Niet opgeven!

Dit is mijn crash-topic:
Buell X1 down...
 
Laatst bewerkt:
Wat lees ik nou Kriske..das schrikken.
Ik wens je veel beterschap en een heel goed herstel kerel.

Zagetta
 
Terug
Bovenaan Onderaan