Mijn nieuwe fiets!!!

zoepkip

MF'er
21 mrt 2005
53
0
Amsterdam
WHaaaaaaHooooo! Yeah baby! Een droom is uitgekomen! Mijn Fireblade! Maaaan wat rijdt dat lekker! een paar piccies:

IMG_6908_1.JPG


IMG_6909_1.JPG


IMG_6913_1.JPG


En eentje met zoepkip erop :)
IMG_6907_1.JPG


Ik rij in de omgeving Amsterdam (nee ik ben niet de enige, ik weet het ;) ) en 's ochtends gaat het van Amsterdam west naar Amstelveen. Ik ben degene die naar alles en iedereen zwaait van geluk :+
 
ik zal naar je uitkijken, woon zelf in amsterdam west en rij ook weleens de route naar amstelveen

tot nu toe in mn golfie dan, ben bezig met mn lessen :]
 
@ All: Thanx!! En ik zal zeker voorzichtig doen; ik heb allerlei mensen beloofd in goede gezondheid een redelijke leeftijd te bereiken :P (misschien maar eens stoppen met roken dan! :+ )

@ Clyde: Veel plezier met lessen!
 
vette bak rijd lekker man zòn ding !
niet tehard optrekken als je de bocht uitkomt hoor !
 
Ik ben degene die naar alles en iedereen zwaait van geluk :+



_O- _O- _O- Geweldig!!! Dat iemand zo volkomen en volmaakt gelukkig kan zijn met zijn motor. Zoepkip, je bet er eentje naar m'n hart. Ik beloof je minstens even enthousiast terug te zwaaien :Y :W :W :W

Veel plezier met je blade. Hij is gaaf!!!
 
@All: Thanx! En inderdaad, wat een fun-fiets is die Blade toch! Ben gisteren ff een stukje gaan rijden in de buurt van Halfweg, Spaarndam, de regio waar we met les wel eens heen gingen. Je hebt daar een paar hele mooie bochten liggen. Geweldig rijdt dat! En als je dat wilt dan blijft die Blade gáááááááááááán! Holy Sh*t wat een geluid!!! Maar dat hóeft niet natuurlijk :P Erg cool om daar terug te zijn zonder oortje en vaste schaduw :)
 
mooie fiets weet zelf dat ie super rijd, veel plezier en pas op voor die etterbakken he! Spreek uit ervaring sind ik mijn blade heb en op de teller kijk schrik ik bijna iedere keer hoeveel ik te hard rijd onbewust dan he! Die 1 is zoooooooo lang! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan