Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies de motor die ik zoek. Ik heb er een gevonden uit 1997. Helemaal nieuw nog nooit op kenteken gezet. Wil ik kopen. Waar moet ik op letten en wie kan me de spullen leveren voor de ombouw naar carbureteurs.
Ik zou die van jou graag eens zien.
Erik
Het gedeelte achter de komma is een verkoop praatje wat zoveel betekent als niet alleen een race machine voor de openbare weg maar ook een verzamel object omdat ze niet meer gemaakt worden.nicht nur als Racingbike für die Straße sondern auch als Sammlerfahrzeug geeignet,da kein Neufahrzeug mehr vorhanden ist!
Wat betekenen die woorden na de komma. Zonder kenteken kan juist lastiger zijn met de keuring.
Ik had mijn motor uit Duitsland, maar die was nooit op de weg geweest.
Moest ik eerst daar officieel registeren, en daarna kon ik hem pas uitvoeren.
Terwijl er wel een TUV rapport bij zat, en een Italiaans papiertje.
Heeft zeker de 1e foto's niet bekeken, dat zag er niet uit, dacht dat Italianen alles van styling af wisten, maar die uitlaten sloegen toch echt de plank compleet mis. Die seatpipes maken het aanzien al een stuk draagzamer (understatement )Beetje jammer van die seatpipes
Tegendruk heeft voornamelijk te maken met de expansie. Een laser demper zou dus gewoon goed kunnen hoor. Zolang de binnendiameter maar groot genoeg is.
Voor zover ik kan zien zitten er de originele bimota uitlaten én dempers op.
Bla Bla Bla
Op getunede blokken hebben deze factoren een hele andere invloed dan op standaard motoren.
Maar wat gezegd werd over tegendruk in het expantie gedeelte is wat anders dan jij bedoelde.
Goh, hier ook al aan het bekvechten?