Fabian
MF veteraan
Als het echt iets ernstig is dan vliegt hij eruit (al is het garantie) !
Waarom dat dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het echt iets ernstig is dan vliegt hij eruit (al is het garantie) !
Waarom dat dan
Fabian,
euhmmm ... gewoon een tijdelijke frustratie denk ik
Alhoewel het vertrouwen in die motor toch flink aangetast is. Kan je verzekeren dat je je kl*ten zit op te vreten als je zo naar huis moet, zelfs vrachtwagens steken je voorbij en elk tankstation eraf om de achterband toch weer wat proper te maken.
Voort moment heb ik er absoluut geen goed gevoel bij, zelfs niet moest de dealer sebiet bellen om te zeggen dat het maar een darmpke los was ofzo. Kan het niet goed uitleggen, zal ook wel niet realistisch zijn maar zit nu eenmaal in mijn koppeke nu . Moest er bv. nu iemand 10.-11.000,- voor geven met alles erop en eraan, hij zou hem zo mogen komen halen (gemaakt weliswaar hé). Ik zou er zelfs nog een grote strik ronddoen ...
Ach, het zal wel beteren, ben nu gewoon heel hard teleurgesteld, is echt kl*te om iets waar je toch een tijdje aan bezig geweest bent en voldoende euro's ingestoken hebt zo te zien staan leegbloeden/druipen als het ware ...
Kan het niet beter omschrijven maar denk wel dat de meeste onder jullie het wel iet of wat begrijpen ...
greetz
chriz
Arkan, niet geintreseert in een complete HRC uitlaan volledig in titanium
Chris, ik denk dat je je teveel zorgen maakt om niks, het is die plotse teleurstelling die je parten speelt voor de moment (is een heel lastig gevoel, iedereen kent het wel). denk niet dat die "extra" 25 kilo die jij meesleurt t.o.v. de gemiddelde man het verschil gaat maken.
Persoonlijk geloof ik er niet in dat het een fout is vanuit de fabriek dat je olie lekt, denk meer dat het komt omdat je fiets al zoveel keren "open" heeft gelegen en dat er per ongeluk iets vitaals is geraakt. denk ook niet dat je een betrouwbaardere bike gaat vinden dan een Honda (ik zeg niet dat de anderen slecht zijn he!) maar Honda heeft toch altijd dat tikkeltje meer.
ok, het is een zware domper die je nu even moet verwerken, maar geef het nog niet te rap op, denk aan je medeRR's, wij staan achter je
grtz!
Ik vermoed dat er binnenkort een hele mooie CBR te koop komt te staan voor weinig met heel veel accessoires. WAAR heb ik dat meeeeer gezien?!
Suc6 met de afhandeling
Trouwens die R1 is een apart verhaal, nogmaals, diegene die er baat bij hebben weten hoe dat zat. Anders had ik er nu nog mee gereden, moest trouwens niet onderdoen voor nieuwe R1 of Blade of wat dan ook (buiten ZX12 en Busa).
On topic :
Heb net gebeld maar nog niets gevonden , zal dus wel heel krap worden ...
greetz
chriz
Persoonlijk geloof ik er niet in dat het een fout is vanuit de fabriek dat je olie lekt, denk meer dat het komt omdat je fiets al zoveel keren "open" heeft gelegen en dat er per ongeluk iets vitaals is geraakt. denk ook niet dat je een betrouwbaardere bike gaat vinden dan een Honda (ik zeg niet dat de anderen slecht zijn he!) maar Honda heeft toch altijd dat tikkeltje meer.
Kristof,
Er is idd al wat veranderd aan de bike maar niets motorisch. Bij het vervangen van de kuip, voetsteunen, uitlaat (bochten + demper), stuurdemper kan je toch niets (verkeerd) doen wat dit als gevolg heeft.
Het enige wat er voor de rest nog aan gedaan is, is het vervangen van de luchtfilter en de velocity stacks. Dit is in en net onder de luchtfilterkast te doen. Is trouwens ook gedaan door F & J en die zullen toch wel goed weten wat ze doen. Bovendien heeft hij nadien nog 2 dagen Zolder gedaan zonder te 'moven' dus lijkt me onlogisch dat er toen al iets verkeerd was.
Aangekomen bij Hans lekte hij reeds voor de eerste keer wanneer hij net op de testbank was vastgebonden, de motor draaide toen nog niet eens. Het was toen een klein plekje. Bij het warm rijden begon het allemaal, een hele wolk rook van olie die op de bochten terecht kwam, direct de deur open enz ....
Dit maakt het gewoon allemaal raarder, ben echt eens benieuwd. Het grootste probleem is dat ik meer dan waarschijnlijk Croix misloop en in geval van ernstige beschadeging ik waarschijnlijk een aantal weken zonder motor zal zitten, net nu alles gedaan was, alleen digitool en speedo healer moeten er nog op). Want al is het garantie, wat het normaal moet zijn, gaat het waarschijnlijk toch een tijd duren als het ernstig zou zijn.
greetz
chriz
Zeg Chris,
kan je Croix niet meerijden op je vriendin haar R6 ??
greetz