Mijn SV: Mods & Geluid!

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
Er is mij al meerdere malen gevraagd om het geluid van m'n SV eens op te nemen. vandaag heb ik dat ff gedaan en heb het meteen in een filmpje van m'n SV gemonteerd waar ook de mods in te vinden zijn. Het geluid geeft zomaar een indruk want in 't echt is 't veel heftiger, maartoch, zo heb je een indruk!

Je kunt het filmpje (+/- 8,5MB) hier downloaden:

Rechtsklikken -> Doel opslaan als...
 
Er is mij al meerdere malen gevraagd om het geluid van m'n SV eens op te nemen. vandaag heb ik dat ff gedaan en heb het meteen in een filmpje van m'n SV gemonteerd waar ook de mods in te vinden zijn. Het geluid geeft zomaar een indruk want in 't echt is 't veel heftiger, maartoch, zo heb je een indruk!

Je kunt het filmpje (+/- 8,5MB) hier downloaden:

Rechtsklikken -> Doel opslaan als...
:P

Uhm vraagje...... had je je motor al gestart????? ghehehehehe *D :P

nee hoor grappie klinkt goed, in het eggie zal die nog wel beter klinken.....
mooi filmpie btw...... :}
 
leuk geluidje maar waarom trek je hem niet een keertje vol open?
Is niet goed voor de bike maar een keertje mag toch wel???
Mooi pijpje trouwens.
 
Bedankt voor de reacties! Tof! Zoals Shakey en Denser al zeiden is dit slechts een impressie van het geluid, in het echt voel je het geluid gewoon in je maag!

En, Tha_Spank, ik kan 'm nog wel wat verder opentrekken inderdaad maar vergeet ook niet dat het een 25KW fiets is!
 
Je bent nog vergeten een modje te vermelden in de lijst.......de MF-sticker!! ;) :+
Heb altijd de voorkeur voor zijn grotere broer gehad, maar hier zou ik ook wel op gezien willen worden hoor 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan