Mijn voor tand wiel beweegt van links naar rechts

28 sep 2022
17
3
Mijn voor tand wiel beweegt' of ja de ass waarop ie zit beweegt kan het zijn dat ik een lager of iets ben vergeten en daar door de 2 probleem? HELP MIJ ALSJEBLIEFT. Anders is dit het einde van mijn motor hobby:(
 
Ja hij rijd eiglijk wel prima geen happering ofzo maar als je hem start in zijn N en dan met kopeling de 1 in gaat rijd ie normaal maar pas als je overschakkeld naar zijn 2 begint ie de ratelen en andere geleuiden te maken
 
"Wellicht hoort er een vulring achter dat tandwiel"
Daar dacht ik ook aan.

Lastig om te zien, ken het blok ook verder niet, maar kijkend naar het plaatje en je filmpje, mis je nummer 19 niet?
621a3a4d04e8a.jpg
 
Ja man is veel leuker zelf aan sleutelen wat is 220 niks voor jou ik werk namelijk zelf voor mijn geld

Doe eens lief 😊. Ondanks dat berichten totaal onsamenhangend zijn en belangrijke informatie om je te helpen achter blijft of heel lang duurt heeft iedereen geduld en probeert je te helpen.

En als een nieuw blok maar €220 kost hoeft dat geen slecht advies te zijn. Dit laten repareren kost een veelvoud van dat en de kans bestaat dat losse onderdelen zoals de as en lagers ook richting die prijs gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan