MM 21-08-05 vertrek amsterdam

Fanta

MF'er
3 aug 2005
72
0
Amsterdam
hoi luitjes,
zn er ook mensen die naar de MM 21-08-05 gaan en vanuit Amsterdam vertrekken?

vertrek MacDonalds Sloten(onder een aantal MFers bekend als MS) en dan om ongeveer 09.45 en 10.00 uur afspr

dacht maak s een lijstje met wie er zo allemaal bij MS komt, als er iets niet klopt dan hoor ik het wel.

1. Born
2. Maxeric
3. Penguin
4. JRO
5. Eric YZF

6. Cb-edje
7. Fazer Ali
8. Ronmorre
9. Dondonny
10. ZREX72

11. MN-XG-RR
12. Mr. Oefraat
13. Anneke
14. Mosseltje
15. Rival

16. Toontje hifi
17. HornEd
18. Vampire
19. Baz.
20. Raoul

21. Fanta
22. Kato
23. Banditstreetfighter




 
Laatst bewerkt:
nee dit wordt me eerste keer....in me profiel ken je me email addy vinden...zet me maar in je msn..praat ff wat makkelijker :Y
 
bij je profiel zie ik alleen een email met veel cijfers en letters @hotmai.com, bedoel je die
 
ok gaat lekker, not!!!
bedoel je de msn van hotmail of heb je hier op motor-forum ook een msn.... :?
 
Ja hoor ik ga mee, maar heb je al een plek om samen te komen. Zo niet stel ik voor MacDonalds Sloten(onder een aantal MFers bekend als MS) en dan om ongeveer 09.45 en 10.00 uur. Kunnen we nog effe ouwehoeren voor we die kant opgaan. Seeya :W
 
morge

@born..als ik donderdag en vrijdag geen vrij krijg ga ik ook mee naar de MM anders ben ik weg

:W
 
Laatst bewerkt:
hoi luitjes,
zn er ook mensen die naar de MM 21-08-05 gaan en vanuit Amsterdam vertrekken?

Wanneer 't weekendje niet doorgaat.... wat ik niet hoop. Sta ik (en mijn Amersfoortse vriendjes) bij de Mac. in Amersfoort Noord. Afrit de Hoef... dus als jullie daar langskomen wordt de opkomst (sliert naar Kippenland) alléén maar groter.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full
*O* *O* *O*
 
Wanneer 't weekendje niet doorgaat.... wat ik niet hoop. Sta ik (en mijn Amersfoortse vriendjes) bij de Mac. in Amersfoort Noord. Afrit de Hoef... dus als jullie daar langskomen wordt de opkomst (sliert naar Kippenland) alléén maar groter.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* (Afbeelding) *O* *O* *O*
wat heb jij een vies smilly er tussen zitten :X
 
Ik ga ook... Is de Mac Sloten die Mac naast de snelweg waar je langsrijdt als je vanaf de A8 de Ring A10-Oost pakt?
 
vanaf schiphol naar amsterdam (A4)rechtsbeneden aan afslag sloten ,net voor de splitsing ring a10 en coentunnelweg

Fijn, maar daar heb ik niets aan! :}

Ik kom van de A8 zeg ik toch :) Ik ga niet eerst naar Schiphol rijden om daarna weer terug te rijden daarheen... :P

Dusss... Kan iemand even bevestigen of ik de juiste Mac noem net? :)
 
Fijn, maar daar heb ik niets aan! :}

Ik kom van de A8 zeg ik toch :) Ik ga niet eerst naar Schiphol rijden om daarna weer terug te rijden daarheen... :P

Dusss... Kan iemand even bevestigen of ik de juiste Mac noem net? :)
vanaf de A8 RI amsterdam west A10 (ff coentunnel onderdoor) dan hou je de A4 aan en bij sloten er af ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan