M'n andere brik; Suzuki T 125 'Stinger'

Overigens kom ik maar niet aan sleutelen toe. Want nu is de keuken aan de beurt. Want die is nog ouder dan de Stinger. :+

En nu kom ik voorlopig helemaal niet aan sleutelen toe. :(
Ik wilde met een slagplug een vloerplank in de keuken vast zetten. Boor ik door de warmwaterleiding die door de vloer loopt. :X Ik wist wel dat die daar ergens liep maar was er door andere dingen niet met de gedachten bij. |(
Nou ja, gelukkig gaat motorsleutelen me beter af.
 
Hey, ik heb ook nog zo een stinger staan, maar ik mis het accu bakje, zou je daar misschien enkele foto's van kunnen doormailer??? Zou een grote hulp zijn bij het zelf maken van zo'n ding, of heeft iemand misschien nog zo iets liggen?
Ik zag dat jouw frame rood is, het mijne heeft dezelfde kleur frame met een witte tank, zou dit origineel kunnen zijn?? tot noch toe heb ik alleen Suzuki's gezien met zwart frame.

Ik heb net een digi-camera gekocht. (Alleen wat softwareprobleemjes oplossen :( )Ik zal eerdaags foto's van de accubak maken en je mailen.
 
Indien je info nodig hebt wil ik je best wel verder helpen.
Ik heb er een drie-tal staan in m'n garage.
Ze zijn inderdaad zeer zeldzaam in onze regio. In Australië rijden er verschillende, zeker met verchroomde uitlaatdempertjes en zwarte uitlaten.
Ronde luchtfilterbehuizing is ook chroom en batterijhouder is zwart gelakt.

Je broer wou ermee racen !? Zeker en vast, het was één van de meest gegeerde motortjes tot ombouwen als racertje...ze hebben er dan ook vaak "berg-cross" mee gereden. Meestal vind je exemplaren terug die omgebouwd zijn tot racer. (als je er dan al vindt tenminste)

Groeten,

Jos
 
Ik heb een aantal foto's van de accubak. Als je de juiste maten nodig hebt hoor ik het wel.
full


De bak bestaat eigenlijk uit 2 stukken staal. Het grote gedeelte is als "U" gevouwen. Het kleine gedeelte is er aan de zijkant met aan beide zijden 4 puntlassen opgezet. (Links op de foto)
 
de oliepomp van dat ding lijkt wel verdachtes veel op de mikuni die suzuki ook in de TSX plaatste...
 
Michaël, bedankt voor de foto's, en nog veel succes bij het opknapwerk.
Ik hoop dat ik ook aan de mijne toekom, maar ik heb ook hetzelfde probleem: teveel ander werk.

Groeten
 
Aangezien ik nu dus een digi heb alvast wat foto's van het frame. Een aantal jaren geleden ben ik al aan het schuren e.d. begonnen. Maar door ruimtegebrek had ik niet echt veel zin. Nu heb ik een garage en de verbouwing is grotendeels achter de rug. Eindelijk weer tijd om met de Stinger en de GS 750 aan het werk te gaan. :)

Het 'racy' frame. Eigenlijk jammer dat het origineel een sullige scrambler is. Maar ja, een m-stuurtje doet straks al wonderen.
full
 
Laatst bewerkt:
Even het gespikkelde tankje erop gezet. Dat wordt weer opnieuw schuren en plamuren. :(
Van binnen is hij gelukkig wel schoon.

full
 
Naast m'n werk aan de GS 750 ben ik ook maar weer bezig gegaan met prutsen aan de Stinger.
De verf gaat er met afbijt moeilijker af dan bij de GS. Daar kon ik na het insmeren met de afbijt de hd-reiniger erop zetten. Bij dit frame moet ik echter weer met de borstel op de boormachine aan de slag.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan