moeilijk van andermans spullen blijven!

och dat valt toch allemaal wel mee??, ik heb een paar keer commentaar gehad op moeders die hun kind in mijn zijspan parkeerden; je wilt niet weten wat je dan over je heen krijgt als je daar wat van zegt...

- je ziet toch dattie het leuk vindt??
- we doen toch niks??
- doe nou toch eens niet zo moeilijk.....
- kan je bewijzen dattie van jou is?????

Inmiddels zit er dus een alarm op,doen ze het in ieder geval maar 1 keer...
enige probleem is dat sinds de inbouw van het alarm er vreemde dingen aan de gang zijn, startmotor reageert niet op de startknop enzo, de remlichten werken niet, en dat alles is iedere keer als je het na probeert te kijken opgelost, als je daarna weer een stukkie gereden heb (gebruik dat kreng iedere dag) dan scheiden ineens de remlichten er weer mee uit.... (zo dat ben ik ook gelijk effe kwijt; Spybal rules...)

Ben trouwens bang dat de storing voornamelijk wordt veroorzaakt door de leeftijd van de electriciteits instalatie waar het alarm aan vast geknoopt zit.... (20jr)

Maar het feit blijft staan, mensen komen met hun vingers te makkelijk aan motorfietsen..... gewoon 380 opzetten, doen ze het nooit meer........
 
och dat valt toch allemaal wel mee??, ik heb een paar keer commentaar gehad op moeders die hun kind in mijn zijspan parkeerden; je wilt niet weten wat je dan over je heen krijgt als je daar wat van zegt...

- je ziet toch dattie het leuk vindt??
- we doen toch niks??
- doe nou toch eens niet zo moeilijk.....
- kan je bewijzen dattie van jou is?????

[*knip*]
Het lef van sommige mensen B| , uitzoeken waar ze wonen en hun auto als toilet gebruiken.
Als ze er wat van zeggen:
- je ziet toch datik het leuk vindt??
- doe nou toch eens niet zo moeilijk.....
- kan je bewijzen dattie van jou is????? O-)


misschien een ideetje om zo'n geldinwerpbakje te bevestigen :P :+
 
Volgende X gewoon dit bij je fiets zetten(Afbeelding)

Kosten 150 p/u lees ik net


:+

wie wil mooie foto,s maken op de moter

full


[ontopic] Dit soort gasten zouden ze echt helemaal de t**vus moeten tr*ppen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan