Moeten wheelies kunnen?

als ie zo onscherp is maakt een groot formaat em niet mooier hoor! :P

zorg es voor een fatsoendelijke kiek man!
doe je mee op de MFCD?

Joh, je meent het.

Nee, ik doe niet mee met MFCD omdat ik dan in Duitsland ben })

Betere foto's dit jaar, Maximum heeft beloofd foto's te maken, vriendinnetje wilt het niet doen, bang dat ik me iets teveel uitsloof en met het bekende resultaat.
Deze twee zijn van een video afgetrokken.
(eerste digi-tweede analoog)je moet wat doen.
 
Laatst bewerkt:
wheelies ALTIJD, OVERAL en MET IEDEREEN. Hoe meer hoe beter.

Oom agent gister zat langs de A2 rustig op z'n motoragentfietsie te kijken toen max een wheelie maakte TUSSEN het verkeer door (lege linkerbaan) en stak zelfs z'n DUIM OMHOOG toen we langskwamen!!!!!

Enne, JohnV.......FOCKER!!
 
wheelies ALTIJD, OVERAL en MET IEDEREEN. Hoe meer hoe beter.

Oom agent gister zat langs de A2 rustig op z'n motoragentfietsie te kijken toen max een wheelie maakte TUSSEN het verkeer door (lege linkerbaan) en stak zelfs z'n DUIM OMHOOG toen we langskwamen!!!!!

Enne, JohnV.......FOCKER!!
:} aan de motoragent langs de A2 dat is pas een echte :] in hart en nieren...
 
Wheelies vind ik geen probleem zolang je het niet op een druk winkelerf doet. Rest geen probleem.
Ik kan het helaas niet :(
 
Het kan wel, zolang de situatie het toelaat. Ik zou persoonlijk een leeg industriegebied in het weekend kiezen om wheelies te gaan oefenen.
Een weg binnen de bebouwde kom lijkt me minder briljant.
 
Voor wheelies heb je toch een lege weg(-helft) voor je nodig, dus volgens mij zit het wel snor met de veiligheid.

Als het druk is of binnen de bebouwde kom laten de meeste het wel uit het hoofd lijkt mij...
 
Voor wheelies heb je toch een lege weg(-helft) voor je nodig, dus volgens mij zit het wel snor met de veiligheid.

Als het druk is of binnen de bebouwde kom laten de meeste het wel uit het hoofd lijkt mij...
mwoeah... je moet natuurlijk wel publiek hebben ;)
kvind het in de stad leuk om van die kortjes te trekken, van die uit-de-boch-acceleratie-wheelies.... niet dat ik veel beter kan, maar daar is dan toch geen ruimte voor...
 
Ik kan zelf geen wheelies maken :( Maar over een tijdje wel,teminste dat hoop ik als ik 'zwaar' mag rijden.
Ik vind dat het overal kan.
Als je een beetje uitkijkt komt het wel goed.
Ik vind het juist mooi om te zien ; mensen die wheelies maken :}
 
wheelies ALTIJD, OVERAL en MET IEDEREEN. Hoe meer hoe beter.

Oom agent gister zat langs de A2 rustig op z'n motoragentfietsie te kijken toen max een wheelie maakte TUSSEN het verkeer door (lege linkerbaan) en stak zelfs z'n DUIM OMHOOG toen we langskwamen!!!!!

Enne, JohnV.......FOCKER!!

Tuurlijk jongens........kentekens had die al genoteerd.............................................................................................................................................................................................................................GEINTJE
 
Tuurlijk jongens........kentekens had die al genoteerd.............................................................................................................................................................................................................................GEINTJE


LOL :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan