SV650 '99-'02 topic deeltje 10-Want wheelies kunnen we niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan gaan we daar eens mee beginnen! :P

Hot_Harley_Babes.jpg

hot.jpg

biker-babe-boobs-tattoos.jpg



En voor de liefhebbers!
biker%20babe.jpg



Van het weekend maar eens naar de Suzuki Exclusief Dealer hiero om wat foto's te maken van mijn toekomstige fiest enzo (H). Hoop dat ik eind deze maand slaag voor het examen...
 
Dan gaan we daar eens mee beginnen! :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


En voor de liefhebbers!
[afbeelding]


Van het weekend maar eens naar de Suzuki Exclusief Dealer hiero om wat foto's te maken van mijn toekomstige fiest enzo (H). Hoop dat ik eind deze maand slaag voor het examen...

zo die zit wie neemt hem even op in de OP :+

@ flying ?
jij hebt toch navi hea ?
als ik nou een route fix rij jij die voor ?
 
Laatst bewerkt:
zo die zit wie neemt hem even op in de OP :+

@ flying ?
jij hebt toch navi hea ?
als ik nou een route fix rij jij die voor ?
eehm ik heb het wel pasgemaakt maar nooit getest :$ eerst ff kieken of die blijft zitten ;) en zoja wil ik best rijden, kep zelf ook nog een route liggen hier in de regio...

enige is ik ben beetje druk , fulltime job + eindexamen tegelijk :$ dus als je nog ff geduld hebt :o
 
eehm ik heb het wel pasgemaakt maar nooit getest :$ eerst ff kieken of die blijft zitten ;) en zoja wil ik best rijden, kep zelf ook nog een route liggen hier in de regio...

enige is ik ben beetje druk , fulltime job + eindexamen tegelijk :$ dus als je nog ff geduld hebt :o

ja voor in juni juli ofzo dus heb je nog ff :)

owja had ik al gezegd dat wel route in buurt van zeeland moet zijn heb namelijk al een eet en slaap plek geregeld voor iedereen die komt nu alleen nog iemand die hem kan voorrijden ;)

owja nieuw topic open ik morgen ochtend *O*
 
Laatst bewerkt:
ja voor in juni juli ofzo dus heb je nog ff :)

owja had ik al gezegd dat wel route in buurt van zeeland moet zijn heb namelijk al een eet en slaap plek geregeld voor iedereen die komt nu alleen nog iemand die hem kan voorrijden ;)

owja nieuw topic open ik morgen ochtend *O*
vind het best...ik kan ook wel bbqtje houden met slaapplek en motorstalling voor een man of 8/10
 
Dat nieuwe topic opent geen moment te vroeg. Deze zit echt bijna vol.

Kan er trouwens een wat recentere foto gebruikt worden van mijn motor? Deze is niet echt up-to-date meer :P

Doe deze maar bijvoorbeeld
2010%5C04%5C12%5Cbikepics-1949444-full.jpg


Er wordt trouwens nog wel even een lekkere eindsprint ingezet, zo vlak voor het vol raken van dit topic :+
 
Laatst bewerkt:
Dan wordt het tijd om afscheid te nemen :'(. Alvast de beste wensen voor het nieuwe topic. En ik zie jullie daar!

Morgen maar weer genieten van mijn rijles door Nijmegen... Ik wil vrijheid!
 
Dat nieuwe topic opent geen moment te vroeg. Deze zit echt bijna vol.

Kan er trouwens een wat recentere foto gebruikt worden van mijn motor? Deze is niet echt up-to-date meer :P

Doe deze maar bijvoorbeeld
[afbeelding]

Er wordt trouwens nog wel even een lekkere eindsprint ingezet, zo vlak voor het vol raken van dit topic :+

zal het fixen morgen octhend :Y

ga hem weer ff opschonen dan :)
 
2500 reacties mag het topic hebben toch ?

want dan ga ik nu naar bed :P
heb al wat foto's van nieuwe leden klaar liggen dus zal morge ff nieuwe aanmaken *O*
 
verbruik van sportieve twins ---> :')

Zal vast ook zo zijn bij de SP denk ik. Ik doe al 1:11 bij redelijk doorrijden, 1:15 op de snelweg :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan