Moffen zijn een godsgeschenk

Ik heb twee mofinnen. Een voor links en een voor rechts. Die zijn echt heet, je rijdt de hele nacht door tot je niet meer kan :$ :$ :]
 
En nog eens een schopje, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag, misschien zijn er andere mofgebruikers die er iets zinnig over kunnen zeggen?
Mijn motor staat overdag buiten dus ik vraag me af of het geen natte schimmelboel word tegen het einde van de winter?
 
Materiaal is zoals gezegd vaak neopreen, dat spul waar ze ook wetsuits van maken, of dat spul waar ze motorpakken van maken. Beide zijn prima met water schoon te spoelen indien nodig.

Maar de betere zijn ook vrij makkelijk los te maken, dus als je ze mee naar binnen wilt nemen (of in je koffer gooien) kost dat niet veel tijd.

En ze zijn meestal zo gemaakt dat ze ook op de snelweg uit zichzelf open blijven staan, dus je hand er even uit en weer terug kan.

Er zullen ongetwijveld verschillende klasses zijn. Als je een model gemaakt voor een snorfiets op je motor monteert moet je er natuurlijk niet van uitgaan dat die bij 130km/u nog optimaal functioneerd... :-)
 
Heb Givi TM421 gekocht, en al een paar keer mee gereden.
Heb er geen last van ook niet dat ze te warm zijn, zal hier nog wel een keer rapporteren als het koud en nat is geweest.

Nu al een paar keer regen gehad en het begint ook al wat frisser te worden.
Conclusie: erg lekker warm en droog.
Als de motor de hele dag in de regen heeft gestaan, zijn ze wel nat maar als je een stukje rijd zijn ze snel droog.
Als het 's morgens koud is en 's middags warm rijd je wel een beetje voor aap, ik heb ze er ook wel eens afgehaald voordat ik naar huis reed.
Blij dat ik ze gekocht heb, en ik kan ze iedereen aanbevelen die niet zo bezig is met hoe het eruit ziet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan