Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag nickname wijzigen in Bertuz.
Alvast vriendelijk bedankt!

nono.gif


Jouw nickname is al een keer gewijzigd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wil graag winand veranderd zien in Bikertje

Deze bestaat helaas al...

als ik zoek met de zoek functie geeft hij inderdaad aan dat bikertje al bestaat maar als ik dan de topics na lees kom ik nergens iemand tegen met de zelfde nickname????
misschien dat de zoekfunctie niet goed werkt op die naam ofzo ??
zit er dus misschien nog een kleine kans in dat ik toch deze nickname kan krijgen ???
 
Klopt, deze persoon heeft (nog) nooit gepost, maar de naam is wel geregistreerd. Mogelijk dat ie alleen leest oid.
 
Dj Inque -> Inque

Kon me niet registreren op Inque dus .. ;)

Done.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb al veel opschudding veroorzaakt, maar dit slaat alles:

Kan mijn nick van "rob RD" gewijzigd worden in "Rob RD"

Ja..... dat klopt, een kleine letter naar een hoofdletter. Ik vind dat ik het verdient heb.
Ik blijf zijken...

Done.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Serge-111 > Serge

...weet dat die naam al bestaat (kwam ik bij registratie al achter indertijd), maar op 1 topic na heeft die persoon nooit gereageerd / gepost. En ook nog eens een banaanscore van 0% }) duzze.......

Helaas krijg je hetzelfde antwoord als andere mensen die zoiets willen:
Het kan zijn dat deze persoon alleen leest o.i.d., dit kan dus helaas niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
red_alert > suzuki-laser

Done.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
r6wieten> hurricane

was altijd al zo maar er is onlangs iets mis gegaan zodat ik niet meer als hurricane kon inloggen

U gebruikt een dubbele account, de account Hurricane is veel jonger dan deze die je nu gebruikt. Hurricane zal dan ook waarschijnlijk geblokt gaan worden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat is nu juist het probleem, ik wil hurricane aanhouden als account en r6wieten laten vervallen, daarom heb ik ooit hurricane aangemaakt maar door een verbindingsprobleem kon ik niet meer inloggen
r6wieten> hurricane

was altijd al zo maar er is onlangs iets mis gegaan zodat ik niet meer als hurricane kon inloggen

U gebruikt een dubbele account, de account Hurricane is veel jonger dan deze die je nu gebruikt. Hurricane zal dan ook waarschijnlijk geblokt gaan worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan