Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ciro M -> Ciro

Ik lijk we een crimineel....

Volgens mij had ik Ciro een keer aangevraagd, maar dit is helemaal misgelopen...

Anyway,

TIA!
Er is al een Ciro, hoe weet ik of jij die Ciro ook heb geregistreerd? Er is een ander emailadres gebruikt.
 
Er is al een Ciro, hoe weet ik of jij die Ciro ook heb geregistreerd? Er is een ander emailadres gebruikt.

Ja, c'est moi, hoevaak heeft mijn naamgenoot een berichtje geplaatst?

Eh, ik heb wel meer maildresjes, dat klopt wel...

Ik neem aan dat de rest van de info overeenkomt enzo???

Sorry voor al het gedoe... Zoals al eerder gezegd, bij mijn eerste aanvraag voor een account is er iets misgelopen..... Volgens mij kon ik toen niet inloggen...
 
Ja, c'est moi, hoevaak heeft mijn naamgenoot een berichtje geplaatst?

Eh, ik heb wel meer maildresjes, dat klopt wel...

Ik neem aan dat de rest van de info overeenkomt enzo???

Sorry voor al het gedoe... Zoals al eerder gezegd, bij mijn eerste aanvraag voor een account is er iets misgelopen..... Volgens mij kon ik toen niet inloggen...
Hoe moet dat andere account (Ciro) dan gaan heten als ik nu Ciro M verander in Ciro? (Ciro heeft 6 posts trouwens)

Ik wil ook wel een nieuw wachtwoord voor je regelen voor dat Ciro account, en je emailadres daar wijzigen, zodat je dat account weer kunt gebruiken? Lijkt me het makkelijkst.
 
Hoe moet dat andere account (Ciro) dan gaan heten als ik nu Ciro M verander in Ciro? (Ciro heeft 6 posts trouwens)

Ik wil ook wel een nieuw wachtwoord voor je regelen voor dat Ciro account, en je emailadres daar wijzigen, zodat je dat account weer kunt gebruiken? Lijkt me het makkelijkst.

Ik denk dat dat voor mijn computercrash is geweest...

Ik zal eens in de backup van mijn mail neuzen. Wie weet kan iknog iets achterhalen...

Wat mij betreft mag die andere account gewoon de trashcan in. Is de user-lijst direct een beetje opgeschoond...

Sorry voor al het gedoe....
 
Misschien niet zo handig om in je nickname je type motor te integreren...wie weet rijd je na 2 maanden wel weer op een andere...kan je weeeer je nickname gaan (proberen ;) ) te wijzigen.
 
bogarde >> BogaddE

Lijkt me wel duidelijk dat ik dat ben, naam is zo geworden dat die boeren hier in Twente te beroerd zijn om de r uit te spreken ;)

Done!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou mijn nickname ook graag verandert willen zien en wel in : cæruleuscunnus

Thx sander

Done!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HElske -> Rebelske

Mijn dank is groot, dikke zoen!

Done!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nick-RS ->> Scintilla

heel erg bedankt alvast :}

Done!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak van de mijne maar mijn originele GoT naam en internet naam :D

Capoeirist


capo voor vrienden LOL :P

Done!
 
Oh, dit is handig. Kan ik eindelijk mijn nick ipv mijn naam gebruiken.

Hilde -> Visje

Done!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op woensdag 03 juli 2002 16:28 schreef Nick Name het volgende:Sja.... LCB was eerst ;)


DOE HET DAN! :(

PS: misschien een idee om het gewoon als ondertitel te zitten? Die sig lees je lang niet altijd en is lang niet zo duidelijk als je ondertiteltje (zie bovenstaande smiley als bewijs) ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan