Monobiken Lommel: rondetijden?

Ter info nog wat tekst van de website geplukt:

\"Elke woensdag vanaf 18 uur verhuur van Mono Bikes. 13 EUR / Prijs is voor 15 minuten. Monobikes zijn tot kleine supermotard omgebouwde 2 takt crossmotoren.van 50 cc. Ze behalen snelheden van 65 km/u ! VOOR MANNEN MET BALLEN!\"
 
H\'m de 26e is wel kort dag, aangezien ik er pas nog geweest ben.
Ik heb natuurlijk wel zin, en dat geld kom ik ook wel weer overheen.
Ik moet nog zien hoe het dan met het werk zit, anders wil ik wel mee. :)
Maar liever eigenlijk begin volgendjaar of zo.
 
Ik ga wel een ander keertje mee.
Het is mee te ver weg met dit klote weer.
We kunnen ook een keer gaan tijdens een M-F meeting.
Lijkt me een beter idee.
Veel plezier voor diegene die gaan :)
 
Ik ga wel een ander keertje mee.
Het is mee te ver weg met dit klote weer.
We kunnen ook een keer gaan tijdens een M-F meeting.
Lijkt me een beter idee.
Veel plezier voor diegene die gaan :)

Kloteweer? Heb je geen auto ofzo?!
 
Okee, tot nu toe hebben we voor 26/12:

TurboTeunis
Helske
Poohbeer
Mar1tin tot dusver 1x
Recumbent 3x

Als er nog iemand meewil ff mailen naar TTeun@hetnet.nl aub.

Edit: oh ja, ik ga zelf ook nog mee, 8 man/vrouw dus
 
Laatst bewerkt:
Dacht dat het echt over van die hele kleine fietsjes ging. Niet dat me dit niet leuk lijkt, integendeel...
 
Moet je erop gaan zitten. Heb je echt niet het gevoel dat ze groot zijn. Zithoogte 60cm of zo... :]
 
Okee dames en heren, bij gebrek aan klachten over de post waarin ik 8 man/vrouw had geteld, heb ik gereserveerd op 26/12 voor 8 personen. 1e heat om 19.00u
 
Is het eiogenlijk de bedoeling dat je leder meeneemt? Op die piccies die iemand ergens liet zien was men gewoon aan\'t rondscheuren met gewone kledij + knie/elleboogbescherming.
Hoe hard gaan die dingen? (Hoe pijnlijk val je?) ;)

Wat wel leuk is, is dat ik zowaar ongeveer weet waar dat te doen is. Hehe, de Mac op die kaart weet\'k zijn.
Ik ga vopor de verandering eens geen uren op een kaart of dergelijke moeten gapen :)
 
Ik zou zeker leder meenemen. Max snelheid ligt ergens rond de 65kmh, en leer helpt beter als de kart-overalls die je daar kunt lenen. Kneesliders hen je trouwens ook nodig. En een eigen helm zit ook beter als zon ouwe brommer helm. Laarzen en handschoenen zijn ook geen overbodige luxe. Een dag niet gecrashed is een dag niet gemonobiked :} . Als het kan zou ik wel een oud pak aantrekken, want die zwarte strepen staan zo lullig op je nieuwe Spidi.
 
Een oud pak? Hehe, ik heb gvd maar 2 maand op een motor gezeten.. heb niet iets als een oud pak.
Alhoewel zo\'n pak op 6 maand wel erg klein kan worden als je zelf 10kilo uitzet vrees\'k :)

Zullen we dan wel zien. Kom dus zeker met de auto (heb geen motor) dus geen probleem om effe alles in de kofferbak te gooien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan