moraalridder modus een tijdje uitlaten?

ron tiger

Die hard MF'er
16 aug 2005
474
0
De Rijp
het lijkt tegenwoordig wel of iedereen die wat post over een ervaring die niet volgens de moraalridders onder ons kan,of gepast is,zo snel mogelijk moet worden afgezeken.

hebben jullie (de moraalridders) zelf nou nooits iets verkeerds gedaan?
is het nou echt altijd de schuld van iemand anders?
is een wheely maken op de openbare weg echt zo slecht?
rijden jullie nou nooit te hard wanneer dit niet mag?
gaan jullie wel eerst duizenden topics doorlezen voordat je wat post?

kom op héé :Z
denk zelf is na.

zijn ook mensen.

niet iedereen is zo geweldig als jullie.

laten we het gewoon gezellig houden,help elkaar een beetje.
 
het lijkt tegenwoordig wel of iedereen die wat post over een ervaring die niet volgens de moraalridders onder ons kan,of gepast is,zo snel mogelijk moet worden afgezeken.

hebben jullie (de moraalridders) zelf nou nooits iets verkeerds gedaan?
is het nou echt altijd de schuld van iemand anders?
is een wheely maken op de openbare weg echt zo slecht?
rijden jullie nou nooit te hard wanneer dit niet mag?
gaan jullie wel eerst duizenden topics doorlezen voordat je wat post?

kom op héé :Z
denk zelf is na.

zijn ook mensen.

niet iedereen is zo geweldig als jullie.

laten we het gewoon gezellig houden,help elkaar een beetje.
[moraalriddermodus aan]
Ik vind dat je niet zo moet klagen.
[/moraalriddermodus uit]
:+
 
Is een ander beschuldigen van moraalridderen niet ook een vorm van moraalridderij? Het enige wat verschilt is de definitie van 'moraal'.
 
Leven en laten leven, je trekt je er wat van aan of je laat het lekker aan je voorbij gaan.

Diegene die zonder zonde is gooie de eerste steen

:P
 
Wat is moraalriddermodus? Omdat iemand het niet eens is met een andere poster zou hij zijn mening niet meer mogen geven? Is een forum er niet bij uitstek voor om je mening over diverse onderwerpen te kunnen en mogen geven?

Ik stel voor dat er alleen nog maar :^ gereplyed kunnen worden :Z
 
[moraalriddermodus aan]
Hoord dit niet in off-topic?
[/moraalriddermodus uit]
:9

Edit: Shit iemand was me voor met de moraalridder modus.. laat ik voortaan maar een seerst het topic doorlezen voordat ik iets post.. heej das ook moraalridder achtig.. dus ik heb toch goed gehandelt.. |( |(
 
Misschien eens over en weer accepteren dat we allemaal een (andere) mening hebben?

Het valt me op dat - met name de laatste tijd - men elkaar voortdurend afz31kt, wat de ander ook voor mening heeft.
Je schiet dan je doel een beetje voorbij, het gaat er volgens mij om dat we allemaal leip zijn van :] en dat met elkaar willen delen. O-)

Kortom, beetje meer respect voor elkaars mening zou niet verkeerd zijn, en als een topic je niet bevalt, dan ga je toch gewoon naar een andere, je moet toch niet reageren?
 
het lijkt tegenwoordig wel of iedereen die wat post over een ervaring die niet volgens de moraalridders onder ons kan,of gepast is,zo snel mogelijk moet worden afgezeken.

hebben jullie (de moraalridders) zelf nou nooits iets verkeerds gedaan?
is het nou echt altijd de schuld van iemand anders?
is een wheely maken op de openbare weg echt zo slecht?
rijden jullie nou nooit te hard wanneer dit niet mag?
gaan jullie wel eerst duizenden topics doorlezen voordat je wat post?

kom op héé :Z
denk zelf is na.

zijn ook mensen.

niet iedereen is zo geweldig als jullie.

laten we het gewoon gezellig houden,help elkaar een beetje.

Tssss, MORAALRIDDER!




;)
 
1)het lijkt tegenwoordig wel of iedereen die wat post over een ervaring die niet volgens de moraalridders onder ons kan,of gepast is,zo snel mogelijk moet worden afgezeken.

2)hebben jullie (de moraalridders) zelf nou nooits iets verkeerds gedaan?
3)is het nou echt altijd de schuld van iemand anders?
4)is een wheely maken op de openbare weg echt zo slecht?
5)rijden jullie nou nooit te hard wanneer dit niet mag?
6)gaan jullie wel eerst duizenden topics doorlezen voordat je wat post?
7)niet iedereen is zo geweldig als jullie.
8)laten we het gewoon gezellig houden,help elkaar een beetje.
1)misschien kan je dit onder de noemer van een discussie plaatsen, dat is toch niet zo erg :N :) :P
2) :N O-)
3) :Y O-)
4) :Y O-)
5) :N O-)
6) :Y
7) :Y O-)
8) :W
heb ik je zo goed geholpen ;)
 
[moraalriddermodus aan]
Hoord dit niet in off-topic?
[/moraalriddermodus uit]
:9

Edit: Shit iemand was me voor met de moraalridder modus.. laat ik voortaan maar een seerst het topic doorlezen voordat ik iets post.. heej das ook moraalridder achtig.. dus ik heb toch goed gehandelt.. |( |(

Beetje moraalridder maakt geen zgreivvouden
:+
 
het lijkt tegenwoordig wel of iedereen die wat post over een ervaring die niet volgens de moraalridders onder ons kan,of gepast is,zo snel mogelijk moet worden afgezeken.

hebben jullie (de moraalridders) zelf nou nooits iets verkeerds gedaan?
is het nou echt altijd de schuld van iemand anders?
is een wheely maken op de openbare weg echt zo slecht?
rijden jullie nou nooit te hard wanneer dit niet mag?
gaan jullie wel eerst duizenden topics doorlezen voordat je wat post?

kom op héé :Z
denk zelf is na.

zijn ook mensen.

niet iedereen is zo geweldig als jullie.

laten we het gewoon gezellig houden,help elkaar een beetje.


Er moet eens opgehouden worden met mensen die kritiek op iemands gedrag hebben uit te maken voor 'moraalridder'. Dat wordt hier iets te snel geroepen als een post niet naar de zin van iemand is (en dan ligt het natuurlijk nooit aan diegene zelf).
Zal wel iets puur nederlands zijn want kritiek is iets waar weinig nederlanders tegen kunnen.

:W
 
Die discussie maken het toch juist leuk hier!

Lekker zo doorgaan mensen. Ik blijf tohc wel in m'n spijkerbroek rijden (voorlopig).

:W
 
Ik stel voor dat er alleen nog maar :^ gereplyed kunnen worden :Z

is_stupid.gif



:+
 
Moraalridder... Rugridder... of hoe je ze ook wilt noemen...

Moraal van dit verhaal.

"Een moraalridder spreekt klare taal en krijgt nooit een verbaal, hij krijgt een beroerte als ik m op 1 wiel inhaal" O-)
 
Laatst bewerkt:
Misschien eens over en weer accepteren dat we allemaal een (andere) mening hebben?

Het valt me op dat - met name de laatste tijd - men elkaar voortdurend afz31kt, wat de ander ook voor mening heeft.
Je schiet dan je doel een beetje voorbij, het gaat er volgens mij om dat we allemaal leip zijn van :] en dat met elkaar willen delen. O-)

Kortom, beetje meer respect voor elkaars mening zou niet verkeerd zijn, en als een topic je niet bevalt, dan ga je toch gewoon naar een andere, je moet toch niet reageren?
Is niet alleen van de laatste tijd, hoor... Kijk maar eens terug in de annalen van MF... Zul je zien dat het ieder jaar wel een paar keer hommeles is.
 
het lijkt tegenwoordig wel of iedereen die wat post over een ervaring die niet volgens de moraalridders onder ons kan,of gepast is,zo snel mogelijk moet worden afgezeken.

hebben jullie (de moraalridders) zelf nou nooits iets verkeerds gedaan?
is het nou echt altijd de schuld van iemand anders?
is een wheely maken op de openbare weg echt zo slecht?
rijden jullie nou nooit te hard wanneer dit niet mag?
gaan jullie wel eerst duizenden topics doorlezen voordat je wat post?

kom op héé :Z
denk zelf is na.

zijn ook mensen.

niet iedereen is zo geweldig als jullie.

laten we het gewoon gezellig houden,help elkaar een beetje.

Bedankt voor dit bericht, de definitieve bevestiging dat het vrijdagmiddag is
*O*

Gr. Joules
 
waar ik t wel mee eens moet zijn, is dat als een nieuweling een topic opent, en t is ooit al een keer behandeld, dat er gelijk geroepen moet worden: UTFS!

en dan niet vriendelijk of met een ;) , maar gelijk met B| |( :( en :r

dat vind ik dan wel een beetje jammer, vooral aangezien de zoekfunctie het gewoon niet lekker doet, vooral als je een topic in off-topic zoekt :X dat GAAT niet....


voor de rest vind ik dat een ongezouten mening best geventileerd mag worden :Y behalve met de |( |( :r :r :( :( smileys die je er maar als te vaak onnodig bij ziet :( :( :( :r :r :r :r




;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan