Morgen: Almere - Nijkerk - ?

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
Voor de liefhebbers die vrij zijn:

Morgen 13.00 uur op de carpoolplaats (afrit 6, A6)

14.00 bij Brouwers motoren in Nijkerk

we zien wel daarna.

Wie?
Jaro
Martinweb.nl
Rage
 
Laatst bewerkt:
Retourtje Almere?
Hoe lang denken jullie over de reistijd ;) 15 minuten heen, bakkie doen en 15 minuten terug.
Of rijden jullie een touristische route?
Of moet ik iets anders lezen :?
 
mmmm weet ik eigenlijk niet. Denk wel dat we wat leuke bochtjes opzoeken :)

Verder.....met zo'n kleine groep, weet het niet eigenlijk.....
 
Ik hoop dat ik er ook bij kan zijn.
12.30 vrij, naar huis, eten, pak aan..hoop dat ik op tijd kan komen.

Maar ik had begrepen dat de dagen erna ook daarna gereden wordt.
Had zelf in de planning om vrijdag de Hoevelaken toch te rijden, als iemand meewilt.
 
Ik hoop dat ik er ook bij kan zijn.
12.30 vrij, naar huis, eten, pak aan..hoop dat ik op tijd kan komen.

Maar ik had begrepen dat de dagen erna ook daarna gereden wordt.
Had zelf in de planning om vrijdag de Hoevelaken toch te rijden, als iemand meewilt.

Hoevelaken is vrijdag toch? Is ook leuk. Ben dan ook in Almere. Verder morgen om 13:00 bij carpoolplaats, maar dan gaan we rond 13:30 pas verder. Dus je kan daar altijd aanhaken. Hoef je niet zo te haasten. :)
 
Hoevelaken is vrijdag toch? Is ook leuk. Ben dan ook in Almere. Verder morgen om 13:00 bij carpoolplaats, maar dan gaan we rond 13:30 pas verder. Dus je kan daar altijd aanhaken. Hoef je niet zo te haasten. :)
O oke dan, dan moet het lukken, hoef ik ook niet met 200 de A27 te scheuren.
Ik had in de planning om vrijdag de Hoevelaken tocht te rijden ( + mooie extra dijkje ). Dus als iemand meegaat, altijd gezellig !
 
D`oh D`oh D`oh D`oh D`oh D`oh D`oh D`oh D`oh D`oh D`oh D`oh !!!!!!
Rij op de A27, zie ik links een motorrijder zwaaien, ik zwaai vrolijk terug, zie ik rechts een flitser staan. Kijk op me teller, ruim 160... :( :(
Nou ja, aangekomen was ik nog de eerste ook, dus ff lekker in de zon gelegen.
wachten, wachten...martinweb van 20 min. te laat. ;)
KIF_0897.JPG


ff bijtanken en een kleine pauze

KIF_0898.JPG


KIF_0899.JPG


KIF_0900.JPG


eeeuhhh, waar gaan we heen ?
KIF_0901.JPG


KIF_0902.JPG


Toch nog zo`n 300 km gereden vandaag. :]
 
Ploegendienst betekent soms verstek moeten laten gaan, en soms lekker rijden wanneer alle anderen werken......

Toch wel lekker gereden. Op de terugweg met Martin nog fff 2 X de afritjes gepakt. O, wat zijn die toch lekker....

Jammer achteraf dat we klaverblad Beekbergen niet een paar keer zijn rondgegaan, daar kan je heerlijk knallen. Volgende keer!
 
Ploegendienst betekent soms verstek moeten laten gaan, en soms lekker rijden wanneer alle anderen werken......

Toch wel lekker gereden. Op de terugweg met Martin nog fff 2 X de afritjes gepakt. O, wat zijn die toch lekker....

Jammer achteraf dat we klaverblad Beekbergen niet een paar keer zijn rondgegaan, daar kan je heerlijk knallen. Volgende keer!
Ik wil ook ploegendienst :( in de winterploeg :+
 
Ploegendienst betekent soms verstek moeten laten gaan, en soms lekker rijden wanneer alle anderen werken......

Toch wel lekker gereden. Op de terugweg met Martin nog fff 2 X de afritjes gepakt. O, wat zijn die toch lekker....

Jammer achteraf dat we klaverblad Beekbergen niet een paar keer zijn rondgegaan, daar kan je heerlijk knallen. Volgende keer!

Ja ging lekker die laatste rondjes, kwam alleen de laatste bocht een beetje hard uit, maar ging wel erg lekker. :)

Was sowieso erg lekker vandaag. *D

Zijn er trouwens nog meer foto's?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan