Morgen is het zover!!

polman

Die hard MF'er
18 okt 2004
465
2
Huissen
Jaja, eindelijk kan ik op voor m`n laatste examen!!

De motor staat al te lang (weekje ofzo) in de garage stil!




Ik heb er in ieder geval vertrouwen in, en hoop dat ik het tref met de instructeur..!!!

Ben ik geslaagd.. dan zie je me hier een tijdje niet meer -> :]
 
Jaja, eindelijk kan ik op voor m`n laatste examen!!

De motor staat al te lang (weekje ofzo) in de garage stil!




Ik heb er in ieder geval vertrouwen in, en hoop dat ik het tref met de instructeur..!!!

Ben ik geslaagd.. dan zie je me hier een tijdje niet meer -> :]

Ik hoop dat je nóg meer succes hebt met je examinator :+
Oké die was flauw, let maar niet op mij... ik ben stiekem gewoon jaloers dat ik nog niet zo ver ben :(
Héél veel succes morgen en gewoon overdreven goed kijken dan komt alles helemaal in orde joh!
Good Luck
 
Tuurlijk laat ik weten hoe het ging!!!!


Ps. geen redbull voor mij :)




Ok ok ok ok examinator.
 
Succes he

Niet zenuwachtig zijn, die man/vrouw ziet je toch alleen bij start en finish. De rest van het parcours ben je toch te snel en heb je een paar auto's tussen jezelf en de examinator.
 
veel succes!!! (zul je nodig hebben O-) )

heel goed kijken, absoluut niet de dode hoek vergeten. ff theorieboek doorkijken wat betreft motor zelf is misschien ook wel handig voor de vragen die de examinator je stelt. (hoe stel je je vering in, hoe peil je je olie, welke rem gebruik je t meest, profiel...)

bij het checken van de verlichting aan de rechterkant staan en desnoods bij vertellen dat t handiger is om vlak tegen een muur aan te doen vanwege achterlicht etc.

good luck!
 
Succes he

Niet zenuwachtig zijn, die man/vrouw ziet je toch alleen bij start en finish. De rest van het parcours ben je toch te snel en heb je een paar auto's tussen jezelf en de examinator.


als de examinator daar schijt aan heeft, ja. anders doet ie er alles aan je bij te houden. (zelf 2 keer meegemaakt.) vb 1: -> jij past nog netjes op de kruising ertussen om over te steken, examinator niet -> rijdt gewoon achter je aan en laat t overige verkeer maar stoppen. vb 2: -> normaal rijdt de examinator achter je, op de snelweg haalt ie je in en dergelijke... of als jij net naar de linker baan wilt gaat hij met je mee en vertelt achteraf doodleuk dat t een ander ook had kunnen doen en dat gevaarlijk was van mijn kant. enzovoorts.

ik heb t persoonlijk met t cbr gehad en ben erg blij dat ik mn autorijbewijs en motorrijbewijs heb en hoop er nooit meer terug te hoeven komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan