Moto GP round 3 Austin Texas, Circuit of the Americas

Winnaar Moto GP race

  • Maverick Vinales

    Stemmen: 12 19,0%
  • Marc Marquez

    Stemmen: 22 34,9%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 19 30,2%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 1 1,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 2 3,2%
  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 2 3,2%
  • Andrea Iannone

    Stemmen: 1 1,6%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Tech 3 courreur

    Stemmen: 1 1,6%
  • Iemand anders

    Stemmen: 1 1,6%

  • Totaal aantal stemmers
    63
Cardus gaat lekker op het KTM frame, man wat een vette motor gaat dit worden straks met een Triumph 3 pitter blok. Morgen hopelijk het eerste echte gevecht tussen Vinales en Marquez.
 
Stel je niet zo aan, man! Hij doet het best aardig voor iemand die dit bijna niet doet. Ga er dan zelf zitten.

Heb het er toch niet over hoe hij het doet , begin altijd zwaar te geeuwen als ik hem hoort ....ik heb nooit commentaar op de verslaggevers , men moet blij zijn dat eurosport het uitzend .....met mijn abbo op motogp.com zal je mij niet horen ;) :P
 
Commentatoren van MotoGp.com zijn echt heel erg goed. Nog nooit ook maar 1 erger momentje gehad.
 
Ach ze vergissen zich ook weleens , maar zien zelden iets over het hoofd tijdens de races , maar als je er geen geld voor heb of beter gezegd ervoor over heb dan is Eurosport toch een goeie oplossing .

:? :? Nick Harris mist compleet alles wat er op de baan gebeurd. Die is ongeschikt voor wat hij probeert te doen. |(
 
Neeeee....hoor ik nou Iwema ,.....terug dan maar naar motogp.com

Net ff via de Eurosport player :t de qual van de moto2 terug zitten kijken/luisteren en Jasper doet het gewoon prima :}
Hij komt tenminste met feiten over coureurs, tijden en omstandigheden uit de Moto2. Ok het is niet een vlotte prater, mwa dat is hem vergeven. Van mij mag hij er vaker gaan zitten. *D :Y

Maargoed als jij graag extra wil betalen voor een tandartsboor die alleen maar zichzelf graag hoort praten, ga lekker je gang. :W
 
Wat een deceptie zeg. Bo eruit en Canet eruit -O-
Had het Canet zo gegund na wat hij al had laten zien. En over Bo: Eens moet je pech toch op zijn zou je zeggen!
 
Weer een raar verhaal wat Kent betreft. Voelt zich mentaal en lichamelijk niet goed en ook de Suter is volgens hem niet goed.
 
Weer een raar verhaal wat Kent betreft. Voelt zich mentaal en lichamelijk niet goed en ook de Suter is volgens hem niet goed.

En aegerter wordt er vrolijk 5de mee. Zoals Peter Bom al zei; het zit niet helemaal goed in zijn hoofd.
 
Jammer van Bo. Wel blij voor Bastianini, lijkt eindelijk weer beter te gaan. Klasse van Frankie in Moto2, al is het een vrij matig deelnemersveld dit seizoen.
 
Ik zal echt de laatste zijn om te klagen over de Eurosport uitzendingen, maar hoeveel reclames hebben we nu al gezien vanaf 18:00 :?
Nee ik ben geen tegelzetter en heb daardoor ook géén interesse in de nieuwe Vito.
Tevens heb ik geen behoefte aan een Franse Suzuki :N
 
Ik zal echt de laatste zijn om te klagen over de Eurosport uitzendingen, maar hoeveel reclames hebben we nu al gezien vanaf 18:00 :?
Nee ik ben geen tegelzetter en heb daardoor ook géén interesse in de nieuwe Vito.
Tevens heb ik geen behoefte aan een Franse Suzuki :N

Misschien is dat de reden dat ze de MotoGP nog niet achter een decoder hebben gestopt :?
Het geld moet toch ergens vandaan komen. Zo begon het met F1 ook, en nu zit het achter de box of bij Ziggo.
 
Waarom houdt Rossi de eerste 2 nooit meer bij? Go Rossi, Go Zarco, Goooo!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan