Moto GP round 3 Austin Texas, Circuit of the Americas

Winnaar Moto GP race

  • Maverick Vinales

    Stemmen: 12 19,0%
  • Marc Marquez

    Stemmen: 22 34,9%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 19 30,2%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 1 1,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 2 3,2%
  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 2 3,2%
  • Andrea Iannone

    Stemmen: 1 1,6%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Tech 3 courreur

    Stemmen: 1 1,6%
  • Iemand anders

    Stemmen: 1 1,6%

  • Totaal aantal stemmers
    63
Ik hoop het met je mee Joris :)
*O*

FP1 Moto3, ik zit er klaar voor. Juist op tijd in het hotel aangekomen van een werktrip, en het internet is lekker snel... :) Eens kijken of Bendsneijder zich in de USA kan herpakken van een teleurstellend weekend in Argentinië.
 
Is er geen gratis live timing meer op de site van MotoGP, of zie ik niet goed?

Is er eventueel ergens anders een live timing te volgen?

Bedankt op voorhand!
 
Al die heren zijn vaak niet de vetste.., zo zag ik afgelopen weekend bij bsb meneer Hopkins! 2x blazen en zo'n gozer waait weg, enkel in een pak is het een Matador.
_O-

John leek me ook wel enigszins gespierd. :Y
Met mijn pakkie aan en 20 kilo geleden werd ik ook wel eens bij verhuizers op straat geroepen.
Ze kregen een bankstel niet door het raam en dachten dat ik een bodybuilder was.. kan je ff helpen!!!!
Dus ik mijn motorjack uit want zomer.. oh ben je niet breed.. -O-
 
Is er geen gratis live timing meer op de site van MotoGP, of zie ik niet goed?

Is er eventueel ergens anders een live timing te volgen?

Bedankt op voorhand!

Het is ook live op eurosport nu.. staat ook klein venstertje met livetiming van de eerste 10 op de homepage...
 
Laatst bewerkt:
Al die heren zijn vaak niet de vetste.., zo zag ik afgelopen weekend bij bsb meneer Hopkins! 2x blazen en zo'n gozer waait weg, enkel in een pak is het een Matador.

Zit zeker iets in maar ik vind ze nu toch wel echt ver gaan...ingevallen ogen van Rossi en Marquez.
Ach, het is vast niet ongezond want dan zouden ze zich wel minder fit voelen.

Ze gaan los! Let's GO!
 
1. Vinales
2. Marquez
3. Dovizioso
4. Zarco
5. Bautista
6. Lorenzo
7. Pedrosa
8. Rossi
9. A. Espargaro
10. Petrucci

na FP1
 
Oliveira op de valreep met de KTM. Erg knap, ze komen daar voor het eerst. Kalex zou er verstandig aan doen vast weer aan het werk te gaan...
Hoorde de MotoGP commentator zeggen dat Bo erg geschrokken was van een bijna-crash op een 600cc fiets tijdens een training voor Argentinie, en dat hij daar nog niet helemaal overheen was.
Vinales gaat wel goed, kan spannend worden tijdens de race!
 
Oliveira op de valreep met de KTM. Erg knap, ze komen daar voor het eerst. Kalex zou er verstandig aan doen vast weer aan het werk te gaan...
Hoorde de MotoGP commentator zeggen dat Bo erg geschrokken was van een bijna-crash op een 600cc fiets tijdens een training voor Argentinie, en dat hij daar nog niet helemaal overheen was.
Vinales gaat wel goed, kan spannend worden tijdens de race!
Klopt van Bo. Ik zag het gebeuren bij uitkomen GT-bocht. Was drie weken geleden tijdens een KNMV training. Zal Ajo niet blij mee geweest zijn als hij was gecrasht. Zou Ajo wel geweten hebben dat hij op een 600 getest heeft?
 
Klopt van Bo. Ik zag het gebeuren bij uitkomen GT-bocht. Was drie weken geleden tijdens een KNMV training. Zal Ajo niet blij mee geweest zijn als hij was gecrasht. Zou Ajo wel geweten hebben dat hij op een 600 getest heeft?

Ze trainen allemaal.
 
Ik wil niet negatief doen, maar ik vrees voor weer een puntloze GP voor Bo. Volgens mij wordt het überhaupt moeilijk om punten te scoren dit jaar. Nu weer 22e, dit mag gewoon niet gebeuren als je in een topteam rijdt.
 
Zarco weer absolute baas. Er is ook een link tussen het succes in de Moto2 en Zarco zijn testwerk.
Ik ben voor het eerst in mijn leven fan...een beetje dan.
 
Interessante FP2 sessie, Rossi heeft toch nog behoorlijk wat tijd goedgemaakt; en dat op een vrijdag! :P
 
Vind het wel meevallen....je kan namelijk niet voor een dubbeltje eerste rang zitten .

Ja ik vond die abonnementen ook ooit duur en "belachelijk". etc. Maar hoe meer gezeur je erover ziet, hoe meer je denkt: Als je goede (beeld)kwaliteit wilt, tik je gewoon af. Indien niet, dan neem je genoegen met een belabberde stream. Maar houd op met zeuren, het is een luxeprobleem!
 
Laatst bewerkt:
Zarco weer absolute baas. Er is ook een link tussen het succes in de Moto2 en Zarco zijn testwerk.
Ik ben voor het eerst in mijn leven fan...een beetje dan.

_O- *O*

Principes zijn er om van af te stappen :)
 
Ja ik vond die abonnementen ook ooit duur en "belachelijk". etc. Maar hoe meer gezeur je erover ziet, hoe meer je denkt: Als je goede (beeld)kwaliteit wilt, tik je gewoon af. Indien niet, dan neem je genoegen met een belabberde stream. Maar houd op met zeuren, het is een luxeprobleem!
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, maar de EUR 99,95 per jaar voor mijn MotoGP abonnement is één van de best besteedde 100 euro per jaar. Ik spendeer behoorlijk wat avonden in hotels voor mijn werk. Heerlijk om dan een trainingssessie aan te kunnen zetten o.i.d. :Y

Om apart te moeten betalen voor de live timing vind ik een wel een beetje zuur. Daar zou je al als abonnementhouder toegang toe moeten krijgen mijns inziens. Maar goed, hoe meer digitale technische snufjes eraan worden toegevoegd, hoe hoger de "waarde" wordt van de beschikbare data en dus mag je betalen...

Ik vind wat dat betreft de Eurosport player ook wel erg interessant, hoor. Volgens mij bieden zij ook alle weekenden aan voor heel wat minder geld dan een motogp.com abo.
 
Super om zowel Pasini als Schrotter zo ver vooraan te zien, al is het pas FP2. Kan daar wel van genieten. Hoop ook echt dat ze het volhouden dit weekend.
 
Ik vind wat dat betreft de Eurosport player ook wel erg interessant, hoor. Volgens mij bieden zij ook alle weekenden aan voor heel wat minder geld dan een motogp.com abo.
Klopt, maar volgens mij niet on-demand. Alleen live (en misschien beperkt terugkijken ofzo?).
 
Terug
Bovenaan Onderaan