Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarop baseer je dat? ik zie een niet progresief gewonden veer; iets wat EZS ook gebruikt om de standaard vering van de Guzzi's beter geschikt te maken voor zijspan gebruik.De achterveren zien er inderdaad erg solo uit. Gelukkig zijn het Hagons, daar kun je probleemloos zijspan veren voor kopen.
Als je de mogelijkheid hebt om die strakker te zetten, gewoon proberen en kijken of je verschil merkt. Ik kan me niet voorstellen dat de bak zelf omhoog komt gezien het formaat.
Waarop baseer je dat?
Gelukkig zijn het Hagons, daar kun je probleemloos zijspan veren voor kopen.
als ik toch eens rijk wasGoeie keus gedaan man, als de motor goed in orde gemaakt wordt is het één van de fijnst rijdende motoren om mee te rijden.
Ook met zijspan. Zelf heb ik 4 jaar met een zelfde SP11 met TPSL zijspan gereden , moet wel zeggen dat er toch wel wat problemen waren , met name de (kruis)koppeling en electronica. Maar het zij hem/haar vergeven.
Later overgegaan op een ander (Duits) merk en dat gaat ook prima. maar ergens heb ik toch wel een beetje heimwee naar de Guzzi en als ..........
Daar komt ie goed terecht. Familie van Guzzi liefhebbers.Deze combinatie staat nu op de aanhanger richting Muis-op-motor. Heb er een jaartje plezier van gehad. Had hem gekocht om te ontdekken of zijspanrijden bevalt, dat doet het. Nu de solomotor nog verkopen en dan eens rustig rondkijken naar iets met meer (instap)comfort voor de passagier.