Moto guzzi "cafe racer" project

Ik ben even onder de indruk van die man zijn vaardigheden! Knap en inderdaad hele mooie materialen!
Ga je zelf eerst een schelpje maken in glasvezel?
Ben uitermate benieuwd naar het resultaat (want heb zelf ook zo'n Magni zitje met een laagje celrubber opgekleefd).
 
Wat mij betreft niet. Hij heeft voor m´n Laverda zo´n 14 jaar geleden een tank gemaakt. Dik tevreden! :Y
full
 
Ik ben ook zeer te vreden , hij heb een prachtig zitje voor me gemaakt en waarschijnlijk
gaat hij ook mijn tank maken , de WBO tank gaat retour omdat het ding niet deugt, tussen de linker en rechter been uitsparing zit 3.5cm verschil
 
Mag je wel op de breedte letten waar de schijven op zitten daar zijn twee maten in.
De smalle is moeilijk aan te komen en is voor een 180mm brede voorvork de brede is voor een 195mm brede voorvork en die kom meer dan genoeg tegen.
Let er trouwens wel op of het velg bed nog recht is ben er al genoeg tegen gekomen met een deuk en slag er in .
 
oke! bij teo lamers al gekeken! maar die durft wel geld te vragen :X ..maar goed..beter duur als niet te koop haha! nog iemand die een originele zijstandaard voor een guzzi 850t5 te koop? of van een ander model dat past?
 
oke! bij teo lamers al gekeken! maar die durft wel geld te vragen :X ..maar goed..beter duur als niet te koop haha! nog iemand die een originele zijstandaard voor een guzzi 850t5 te koop? of van een ander model dat past?


lamers is veel te duur vind ik persoonlijk..heb ik nog nooit wat gekocht :N
 
Ja mijn spullen komen bij Erik Casius vandaan , het heeft ongeveer 1500 euro gekost ;(
maar dan heb je ook wat , ik heb een tank van WBO gehad en dat was een puinhoop voor 650 euro !
 
Terug
Bovenaan Onderaan