Moto Guzzi V100 Mandello.

Ik wil wat bagage meenemen, maar twijfel over de brede zijkoffers. Ik kocht een tanktas, de SW Motech pro daypack) voor de dagtripjes en ga kijken of ik het met goede spanbanden en mijn tas achterop red. Liefst een systeem dat de boel niet beschadigd. Iemand ervaringen?
 
Laatst bewerkt:
ik kies toch voor meer windbescherming, dacht eerst aan een Givi, maar vind dit Italiaanse merk toch mooier. Biondi Max-Touring smoke. 18 cm erbij.
Ik heb die middelste. Haalt heel de wind van je schouders en redelijk stil.
 
@pippen, hoe heb jij je tas achterop? Met een extra rek? Of op buddy met een spin? Ik zoek iets zonder de zijkoffers maar wil niet met spanbanden schade door wrijving en vraag mij af of een spin voldoet. Een rek ook liever niet..
 
@pippen, hoe heb jij je tas achterop? Met een extra rek? Of op buddy met een spin? Ik zoek iets zonder de zijkoffers maar wil niet met spanbanden schade door wrijving en vraag mij af of een spin voldoet. Een rek ook liever niet..
ik heb het rekje van Hepco&Becker. Na gebruik demonteer ik hem weer in ca. 5 min. Zonder ziet de V100S er toch chiquer uit.
 

Bijlagen

  • IMG_6033.jpeg
    IMG_6033.jpeg
    462,1 KB · Weergaven: 7
  • IMG_6032.jpeg
    IMG_6032.jpeg
    588,5 KB · Weergaven: 6
Heb ik ook maar dn de versie met klepje topkoffer. Prima ding en staat beter dan de mg versie
 
Ik heb op vakantie een rol gewoon met spanbanden rond de handvatten gemaakt. En dan zo'n elastische band met zo'n stekkertje richting de voetsteunen om zeker te zijn dat hij niet naar achter schiet.
 
Ik heb op vakantie een rol gewoon met spanbanden rond de handvatten gemaakt. En dan zo'n elastische band met zo'n stekkertje richting de voetsteunen om zeker te zijn dat hij niet naar achter schiet.
Uiteindelijk Booster rokstraps besteld, hiermee past de travelbag van 60 liter op mijn buddy en handgrepen zonder de motor te beschadigen. En geen rek nodig. Dank voor de tip!
 
Even een foto voor de aardigheid, en het wat levendig proberen te houden. Ik kwam in Oudedijk een Moto Guzzi V100 tegen, iemand van hier?
 

Bijlagen

  • IMG_7904.jpeg
    IMG_7904.jpeg
    445,8 KB · Weergaven: 7
  • IMG_7903.jpeg
    IMG_7903.jpeg
    768,8 KB · Weergaven: 7
Vandaag de stuurverhogers laten monteren, die het stuur ook echt naar je toehalen. Dit is echt hoe hij standaard had moeten zijn. Aanrader!
 

Bijlagen

  • IMG_8130.jpeg
    IMG_8130.jpeg
    143,5 KB · Weergaven: 3
  • IMG_8129.jpeg
    IMG_8129.jpeg
    127,5 KB · Weergaven: 2
@Sergio Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik vind het wel prettig dat ik niet strak rechtop zit, iets voorover geeft me het gevoel meer controle te hebben op het voorwiel. Zal ook net zijn wat je gewend bent.
 
@Sergio Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik vind het wel prettig dat ik niet strak rechtop zit, iets voorover geeft me het gevoel meer controle te hebben op het voorwiel. Zal ook net zijn wat je gewend bent.
Krijg ik ook minder last van in mijn onderrug als ik ren beetje voorover zit. De motor had wat mij betreft wel ietsjes hoger mogen zijn.
 
Heb inmiddels 16k km gereden en bij de laatsse beurt is het balhoofdlager onder garantie vervangen.
Wel het nodige mee gehad nu zeg maar…
Karakter noemen ze dat.
 
Heb inmiddels 16k km gereden en bij de laatsse beurt is het balhoofdlager onder garantie vervangen.
Wel het nodige mee gehad nu zeg maar…
Karakter noemen ze dat.
Okay, en vielen de kosten van onderhoud mee? Balhoofdlager is snel idd
 
Komt tegenwoordig bij alle merken voor dat er bij 1e montage van lagers erg spaarzaam met vet omgegaan wordt, vastgeroeste linksystemen bvb als gevolg.
Pas nog eentje met snijbrander gedemonteerd.
 
Iemand interesse in het Hepco&Becker bagagerek waarvan ik hierboven wat foto’s heb gepost? De Guzzi gaat er uit, dus heb hem hier liggen. Voor €150 mag ie weg. 1 vakantie gebruikt, prima ding, onbeschadigd.
Verzenden kan ook met wat meerkosten.
Laat maar weten via een PM.
 
Op zich wel, maar ik rij er dagelijks mee en ondertussen 16.000 km. Tijd voor wat nieuws. Omdat het kan.
De Guzzi had ik er graag bij gehouden, maar de garage staat vol. Ik zal de stabiliteit, de cardan en het uiterlijk wel missen, maar niet de versnellingsbak en kinderziektes.
 
  • Leuk
Waarderingen: eas
Op zich wel, maar ik rij er dagelijks mee en ondertussen 16.000 km. Tijd voor wat nieuws. Omdat het kan.
De Guzzi had ik er graag bij gehouden, maar de garage staat vol. Ik zal de stabiliteit, de cardan en het uiterlijk wel missen, maar niet de versnellingsbak en kinderziektes.
wat komt er voor in de plaats ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan