Had op mijn eerste turbo brouwsel een heel klein plenum van buis, zelf nooit last gehad van de kleine inhoud bij geen enkel toerental.
Die 750? Neemt ook kleinere hapjes als een 1200+ brommer
Ik zeg ook niet dat het anders niet werkt of zo, alleen dit was mijn vermoeden
in dit geval na van alles geprobeerd te hebben, het was er bij mij echt niet uit te tunen en nu loopt hij zo netjes in dat gebied, echt een wereld van verschil! Het begint nu serieus ergens op te lijken.
Zit alleen nog met die ketting die over lijkt te slaan bij hard accelereren, ligt niet aan de versnellingsbak want hij doet het in elke versnelling, alleen hoe hoger de versnelling hoe minder hij het doet want in z'n 5 trekt hij minder hard als in z'n 1...Koppeling heb ik afgelopen winter al een keer gecheckt, zag er top uit.
Ik heb de tandwielen precies in lijn gezet, omdat ik de kortere bus achter het voortandwiel niet kon gebruiken moest de rest van de kettinglijn weer een beetje opschuiven door wat freeswerk enzo, helaas kan ik nu geen foto's posten. Daarna gekeken of de tandwielen niet teveel afwijking hadden, voortandwiel had 0.11 mm, na wat pielen 0.05 moet goed zijn
Achtertandwiel heeft 0.4 mm, zie je ook op het blote oog, toen die nieuw was was er geen afwijking? Daarna nog gekeken of het voortandwiel en achtertandwiel even rechtop stonden, dit scheelde maximaal 0.5 graad zou goed moeten zijn lijkt me?
Ketting bleek daarna ook een wat wisselende speling te hebben, het lijkt er op dat die het beste wel gehad heeft, en dat na 6700 km.
Dus ik heb de kogel maar gebeten en een nieuwe tandwielset besteld, wil nu eens van dat gezeik afwezen.