yellowrider
MF veteraan
- 26 nov 2010
- 2.877
- 2.061
Een nieuw project:
Na een Triumph en Yamaha verbouwd te hebben afgelopen jaar nu de beurt aan een Motoguzzi.
Een leuk en uitdagende opdracht, een chopper ombouwen naar een racer. Dat houdt in, Olïns veren (achter stereo dempers), 100kg gewicht verwijderen (makkelijkste gedeelte) OZ velgen, clipons met radiale pomp en klauwen, KETTING aandrijving ipv cardan!! Dikke buizen achterbrug, RVS uitlaat met 2 dempers ( 1 aan de zijkant en 1 in de kont) kn-filters, blok tunen, wrs powercommander en dan het uiterlijk met opmaat gemaakte tank (Magni model), kuipdelen.
Om dit te kunnen bouwen zijn 2 donormotoren aangeschaft, een Guzzi uiteraard en een Aprilia RSV Factory voor het rijwielgedeelte.
Na een Triumph en Yamaha verbouwd te hebben afgelopen jaar nu de beurt aan een Motoguzzi.
Een leuk en uitdagende opdracht, een chopper ombouwen naar een racer. Dat houdt in, Olïns veren (achter stereo dempers), 100kg gewicht verwijderen (makkelijkste gedeelte) OZ velgen, clipons met radiale pomp en klauwen, KETTING aandrijving ipv cardan!! Dikke buizen achterbrug, RVS uitlaat met 2 dempers ( 1 aan de zijkant en 1 in de kont) kn-filters, blok tunen, wrs powercommander en dan het uiterlijk met opmaat gemaakte tank (Magni model), kuipdelen.
Om dit te kunnen bouwen zijn 2 donormotoren aangeschaft, een Guzzi uiteraard en een Aprilia RSV Factory voor het rijwielgedeelte.