Nice!
Wat gaf de doorslag om hem eindelijk op de bank te zetten?
Dat is wel een lekker resultaat zeg!. En ik laatst blij wezen met mijn 142 pk....is dit wel ff wat anders!.
Wat mij toen wel opviel was dat ik een run heb laten doen met en zonder db killer in de demper.
Had verwacht dat er best wel een groot verschil in zou zitten qua vermogen maar hij had zonder db killer slechts 2 pk meer helemaal bovenin en in het middengebied verloor ik bijna 10nm.
Nu werkt dat bij een geblazen motor geloof ik wel anders.
Maar tevreden met het resultaat mag ik aannemen!.
Gr Jelle
Wat een vet ding die eerste ook trouwensTijd niks aan de motor gedaan, ik weet het... had onder andere met deze motor te maken:
'97 Suzuki TL1000S die na wat aanpassingen voor dagelijks gebruik wordt ingezet, nu de modernste motor die ik nu bezit.
[afbeelding]
Daarna als eerste de GSX1100F koppelingsmod uitgevoerd, die bestaat uit het afdraaien en schuin maken van een rand aan de achterkant van de binnenkorf van de koppeling zodat de olie makkelijker weg kan, heb dit bij mijn standaard 1100F gedaan en scheelde echt heel veel, koppeling komt beter vrij.
Korf afdraaien in m'n 1968er Emco'tje.
[afbeelding]
Gelijk de stalen platen controleren op rechtheid, als 0.10 mm er onderdoor past is het einde verhaal
[afbeelding]
Jullie hebben je best gedaan.
[afbeelding]
Met een stel nieuwe platen het spul weer in elkaar gebouwd.
[afbeelding]
Owww.
Dit was m'n verstandige elke dag motor.
Eerste Dyno-runs met de Moto Martin, nog niet af maar testen wat er beter kan en aanpassen, maar het voorlopige resultaat is 190 achterwielpk's bij 0.78 Bar turbodruk, ik klaag niet.
Filmpje van de actie, eerste run met, de tweede run zonder uitlaatdemper (maakte geen verschil uit qua pk's trouwens).
[afbeelding]
Vermogensuitdraai.
[afbeelding]
Hey Robin, op jouw uitdraai zie je Run File staan, een bruine en een rode lijn, enig idee wat dat kan zijn? Het verschil?
Had op mijn eerste turbo brouwsel een heel klein plenum van buis, zelf nooit last gehad van de kleine inhoud bij geen enkel toerental.