En zo hebben we allemaal onze eigen voorkeur.
En veranderingen hoeven niet altijd slecht te zijn en niet immer goed.
Maar ik moet wel zeggen dat de manier waarop de recentere wijzigingen en betrokkkenheid van een bepaalde fabrikant binnen de MotoGP, Moto2 en nu wat ze dan Moto3 gaan noemen dat laat soms wel eens een ? achter.
Maar goed we zullen het allemaal zien en als het wel leuke klasse word dan ben ik blij verast.
Sommige mensen hier kijken / keken dus geen MotoGP omdat ze kotsen van 2Takt. Prima geen problemen mee. Ik ben geen 4T fan maar kijk ook nog steeds kan mijn eten prima binnen houden tijdens kijken naar MotoGP of als ik de GSXR warm laat draaien.
On topic maar weer voordat het weer echt "gezellig" word
En zo hebben we allemaal onze eigen voorkeur.
En veranderingen hoeven niet altijd slecht te zijn en niet immer goed.
Maar ik moet wel zeggen dat de manier waarop de recentere wijzigingen en betrokkkenheid van een bepaalde fabrikant binnen de MotoGP, Moto2 en nu wat ze dan Moto3 gaan noemen dat laat soms wel eens een ? achter.
Maar goed we zullen het allemaal zien en als het wel leuke klasse word dan ben ik blij verast.
Sommige mensen hier kijken / keken dus geen MotoGP omdat ze kotsen van 2Takt. Prima geen problemen mee. Ik ben geen 4T fan maar kijk ook nog steeds kan mijn eten prima binnen houden tijdens kijken naar MotoGP of als ik de GSXR warm laat draaien.
On topic maar weer voordat het weer echt "gezellig" word
precies, kijk even hoe close racen t was tussen de grote heren toen die kots 2takt nog de koningsklasse was.
kan niet zeggen dat ik dit nog gezien heb in de motoGP de afgelopen paar jaar.
precies, kijk even hoe close racen t was tussen de grote heren toen die kots 2takt nog de koningsklasse was.
kan niet zeggen dat ik dit nog gezien heb in de motoGP de afgelopen paar jaar.
Deze film laat wel leuke dingen zien over MotoGP en ook over de transitie van 500CC naar de nieuwe klasse
Laat ook goed zien hoe men in de nieuwe klasse heel anders moet rijden.
BV op de 500cc was bochtensnelheid zeer belangerijk maar in de nieuwe klasse is het meer wie kan de bocht zo klein mogelijk houden om daarna weer direct vol op t gas te gaan.
Laat ook goed zien hoe men in de nieuwe klasse heel anders moet rijden.
BV op de 500cc was bochtensnelheid zeer belangerijk maar in de nieuwe klasse is het meer wie kan de bocht zo klein mogelijk houden om daarna weer direct vol op t gas te gaan.
die film is echt geweldig, en daar hoor je hoe de grote jongens over de 2 types motoren praten.
de een is een soort "sweet" bike en de ander is from another planet.
mag je raden bij welke bike from another planet hoort
die film is echt geweldig, en daar hoor je hoe de grote jongens over de 2 types motoren praten.
de een is een soort "sweet" bike en de ander is from another planet.
mag je raden bij welke bike from another planet hoort
Vond het ook zo mooi dat McCoy toen in de laatste race toch een Yamaha 500 op de voorste rij zette en alle grote jongens erachter
En toen het nog allemaal 500cc's waren kon je nog een gesprek voeren in pitlane
als ze de 500cc met E-TEC hadden geevalueerd had je nu een monster machiene gehad wat zn weerga niet kent.
240 pk met bijna net zo veel newton meter aan torque
als ze de 500cc met E-TEC hadden geevalueerd had je nu een monster machiene gehad wat zn weerga niet kent.
240 pk met bijna net zo veel newton meter aan torque