klein ben ik wel ja..... 1,65 ideaale maat voor m'n super R6hoop gelul....... vertel eens wat meer......doe niet zo geheimzinnig je lijkt wel een klein kind
welke van de tig ?.... hehehe, ik heb ze niet meegenomen.. ik ga binnenkort weer, dan neem ik zepost je uitdraai nou gewoon es
tssss ik lag 18e na een slechte start en toen was de benzine ophahaha, dan vergeet je wel dat ik voor je geeindigt ben, hahaha (m'n tijd was wel niet goed maar dat deerd niet)
ik was 27 ste
en jij 33ste
hehehe
En als je maar 109 pk hebt, waarom pak je die R6 dan niet.....
was het maar waar !, het ligt wel een beetje eraan hoe hij getuned is maar na +- 600 beginnen ze meestal al terug te lopen (hoor ik meestal) de meeste brengen hem tussen de 500 en 800 terug naar de tuner, maar wat er precies vervangen word weet ik ook nu niet.Kan hij elke 1000 uit elkaar en waarvoor?
sorry hoor, maar ik lees dit ff snel door maar jullie lijken echt wel een stel kleine kinder man...
Maar als je mij daar ook onder rekent heb je het volgens mij te snel gelezen. Ik probeer hier gewoon m'n leuke afstel dagje aan de forumbezoekrs te vertellen (wel met een paar geintjes erin, eerlijk is eerlijk) en ik krijg van sommige users een heleboel (off-topic) onzin.sorry hoor, maar ik lees dit ff snel door maar jullie lijken echt wel een stel kleine kinder man...
Ligt het nou aan mij of is 99pk echt goed? Ik vind het nl. helemaal niet zo veel.. dacht dat een R6 toch wel richting de 104 moest gaan, STANDAARD.. heb ik vlgs. mij ook meermalen in de bladen gelezen.Maar met allles standaard had ik al 99 pk aan het 8erwiel, dus dat is voor een 99er R6 heeel erg goed.
En om maar weer on-topic terug te komen laat ik hem maar ff goed zien, ik vind hem zelf ook welMooi uitlaatje.
lees het dan eens goed voordat je replied ik heb geen uitdraai meegenomen en ik was maar aan het dollen ..... LEES!Ligt het nou aan mij of is 99pk echt goed? Ik vind het nl. helemaal niet zo veel.. dacht dat een R6 toch wel richting de 104 moest gaan, STANDAARD.. heb ik vlgs. mij ook meermalen in de bladen gelezen.
Verder, Mr. Gorro, ik vind die geheimzinnigheid een beetje flauw. alsof je je "concurrenten" voor blijft door het posten van een grafiek of zo. Je moet het zo zien: iedereen kent adressen als Fredriks en Roelofs, als ze centen willen investeren hebben ze heus wel een adres voor afstellen resp. tuning..
Als je denkt je collega's/concurrenten voor te blijven op die 1 of 2 peekaa.. mwoah.. op een forum is het juist een beetje de bedoeling dat je elkaar een beetje verder helpt...
Alles best maar waarom duurt het dan 1,5e pagina tot je eindelijk zegt hoeveel vermogen dat ding heeft..? Normaal vertel je dat er gewoon bij.lees het dan eens goed voordat je replied ik heb geen uitdraai meegenomen en ik was maar aan het dollen ..... LEES!
Ik denk dat de motorzaken met race ervaring (zoals Edwin Ott Motoren), rijders en een motoGP monteur er wel veel meer vanaf weten dan de motorbladen he? die zijn bedoeld voor de consument die op straat rijd en weinig of geen ervaring heeft en graag onder de indruk is van hoge cijfers, daar komt bij dat elke soort testbank anders is. Fuchs, Dynojet of zoals hier de net als Ten Kate gebruikte Dynostar.
Ik weet echt wel wat ik roep hoor. standaard R6 uit 1999 zit meestal op 97 pk op de testbank.
sorry hoor maar dan lees je het weer nietOp maandag 19 mei 2003 09:11 schreef Haga-San het volgende:En dan nog, no offence maar 99pk met een spaghetti-uitlaat etc vind ik niet echt veel..
"Maar met allles standaard had ik al 99 pk aan het 8erwiel, dus dat is voor een 99er R6 heeel erg goed. "
lees het dan eens goed voordat je replied ik heb geen uitdraai meegenomen en ik was maar aan het dollen ..... LEES!
Ik denk dat de motorzaken met race ervaring (zoals Edwin Ott Motoren), rijders en een motoGP monteur er wel veel meer vanaf weten dan de motorbladen he? die zijn bedoeld voor de consument die op straat rijd en weinig of geen ervaring heeft en graag onder de indruk is van hoge cijfers, daar komt bij dat elke soort testbank anders is. Fuchs, Dynojet of zoals hier de net als Ten Kate gebruikte Dynostar.
Ik weet echt wel wat ik roep hoor. standaard R6 uit 1999 zit meestal op 97 pk op de testbank.
Verbeter aub even je typefout bij MotoGP , die zit me niet lekker....Op maandag 19 mei 2003 09:24 schreef Jedi het volgende:Wat ik nou wel eens zou willen doen is mijn motor naar bijvoorbeeld deze MogoGP knakker brengen en hem daar laten meten.. Ben toch best benieuwd of we aan de zelfde waarde komen als bij Ruud F.
Misschien eens leuk voor motorfreaks om een testrondje door Nederland te maken want ergens vind ik dat weer zonde van mijn geld om hem nog eens te laten meten.
pas jij hem ook aan.. is heel lullig typfoutje idd..Verbeter aub even je typefout bij MotoGP , die zit me niet lekker....
Maar uuh over die tour, lijkt me leuk!
Nationale Forum testbank dag ofzo?