MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ivan van der Valk deed verslag van de Formula W op Zandvoort afgelopen zaterdag op Ziggo. Ben benieuwd of dat een voorbode is. Vind vd Valk een topper qua media, testen en die ongein. Maar MotoGP verslaggeven, nee doe mij maar Weeink en Bom.
 
Iwan en diederick mogen wat mij betreft allebei thuisblijven. Maar als ik er een moet kiezen dan nog liever diederick dan Iwan. (Iwan doet nu toch het Superbike commentaar? Want dat vind ik echt compleet ruk op dit moment)
Ook Frank z'n overdreven enthousiasme mag van mij best iets minder.
Maar ik zou ook niet weten wie het dan wel zou moeten doen.
Hoop wel dat Peter Bom blijft, dat is wel echt een topper 👌🏻
Iwan is al een tijdje gestopt bij Eurosport.
Ik dacht sinds 1 juli al.
 
Ivan van der Valk deed verslag van de Formula W op Zandvoort afgelopen zaterdag op Ziggo. Ben benieuwd of dat een voorbode is. Vind vd Valk een topper qua media, testen en die ongein. Maar MotoGP verslaggeven, nee doe mij maar Weeink en Bom.
Kreeg ik een filmpje van toegestuurd hoe meneer het over het mooie circuit van assen had ( bedoelde zandvoort )
Iwan is een prutser.
 
Heb er wel vertrouwen in dat Ziggo er een kijkfeestje van gaat maken.
Eurosport begon goed maar zakte af naar alleen verplichtingen uitzenden, rest op de player en pitreports ook niet meer gezien (waar is Samantha).

Goede beslissing van Dorna :t
 
(waar is Samantha).
Oef...

Ik geef het je te doen hoor, want dit is min of meer het wensenlijstje: een vrouw, (ver) onder de 40, aantrekkelijk, een MotoGP-encyclopedie aan parate kennis, een vlotte babbel in het Nederlands maar ook near-native English, en bij voorkeur spreekt ze ook een aardig woordje Spaans en/of Italiaans achter de schermen. Ze moet zich staande houden in de mannenwereld van het paddock en leven van de schnabbel, want als MotoGP pitlane reporter ga je niet vanzelf rijk worden terwijl die 20 weekenden per jaar ook niet echt tijd over laten voor een 'normale' baan. Oh en de enige pitlane reporters die terplekke écht respect krijgen, hebben zelf ook op hoog niveau geracet op de (cross)baan.

Kom je één van deze punten tekort, is het commentaar-op-het-commentaar-topic te klein! :+
 
Probleem wat ik hier heb is dat hier geen Ziggo meer is nadat caiway ze van hun glasvezel netwerk gebonjourd hebben.
Zal eens navraag doen of het via 1 of andere app van Ziggo ook kan.
 
Probleem wat ik hier heb is dat hier geen Ziggo meer is nadat caiway ze van hun glasvezel netwerk gebonjourd hebben.
Zal eens navraag doen of het via 1 of andere app van Ziggo ook kan.
Jij woont toch (ook) in Twente?
Ik heb (ook) glasvezel van Caiway en volgens mij kan er wel gewoon zo'n ziggo sport pakket bij... Ten minste, als ik de website vluchtig bekijk kom ik tot die conclusie...
 
Prima dat het naar Ziggo gaat!
Maakt mij ook niet uit,kijk toch al via Ziggo naar de Mgp,Eurosport vond ik ook veel te veel gedoe met
het uitzenden als er een belangrijk andere sport event was,straks alles netjes op 1 zender en geen gezeur meer met Eurosport 1 en 2.
Ben ik ook gelijk af van die 2 praatzieke commentatoren 🤗,het zijn net Statler en Waldorf.
 
Maakt mij ook niet uit,kijk toch al via Ziggo naar de Mgp,Eurosport vond ik ook veel te veel gedoe met
het uitzenden als er een belangrijk andere sport event was,straks alles netjes op 1 zender en geen gezeur meer met Eurosport 1 en 2.
Ben ik ook gelijk af van die 2 praatzieke commentatoren 🤗,het zijn net Statler en Waldorf.
Boooo, Boooo! 🤣
 
Dat wordt volgend jaar geen motogp -O-; geen zin om allerlei aanvullende abonnementen af te sluiten. Betaal al genoeg voor telefonie/internet/tv B|.
 
Dat is nog afwachten.
Ze kletsen in één stuk door maar gebrek aan kennis is er zeker niet.
Daar gaat het ook niet om,maar de hele verhalen die niks met de wedstrijd te maken hebben
vind ik persoonlijk storend,ik luister liever naar het moto 2 en 3 commentaar,dat is to the point
en niet over van alles wat tijdens de wedstrijd.
 
Dat wordt volgend jaar geen motogp -O-; geen zin om allerlei aanvullende abonnementen af te sluiten. Betaal al genoeg voor telefonie/internet/tv B|.
Voor mij misschien ook niet , ga begin volgend jaar als alles meezit voorgoed naar Spanje en zal dan toch weer een MotoGP.com abbo moeten aanschaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan