Ziggo

Wat dacht je van " Assen is zeker niet de favoriete baan van Michael". Hij heeft denk ik nooit naar VDM gekeken toen hij daar goedecresultsten haalde.
Die kamphues snikkel weet er geen bal van. Denk dat ie motorrace pas volgt sinds het bij ziggo zit.
Iedereen met een beetje kennis van de sport ziet gelijk dat die Honda een dikke viertakt is met koplampen. Die lul vraagt, heb je daar de TT mee gereden.......weg met die man.
 
Die kamphues snikkel weet er geen bal van. Denk dat ie motorrace pas volgt sinds het bij ziggo zit.
Iedereen met een beetje kennis van de sport ziet gelijk dat die Honda een dikke viertakt is met koplampen. Die lul vraagt, heb je daar de TT mee gereden.......weg met die man.
Die gezicht van Henk van de Mark sprak boekdelen🙄😕
Trouwens Veneman Le Mans 24 uur😉
Maarja het is Maandag.😀
 
Helemaal mee eens,wat een optreden pfff hopeloos geval.
Ik mag hem best (boven Doornbos @ race cafe en vroeger klasgenoten bij de NPO) maar in dat korte interview zakte die punt voor punt door de mand.
Een "sollicitatiegesprek" in drie minuten compleet verprutst.
Best knap. :+
 
Kamphues kan het beter bij fotos sturen houden, al is hij daar ook niet zo'n ster in.

Heb laatst voor de gein is gekeken hoe hij is icm Doornbos, crashen in de keuken heet het ofzo ?
Ging over F1 maar zelfs daar maakt hij de domme opmerkingen
 
Snap niet dat ziggo hem nog niet voor die camera's heeft weggetrokken.

Heeft wss zelf niet in de gaten hoe dom die overkomt.
 
Ik denk dat het probleem is dat de mensen met verstand van de motorsport geen presentators zijn, die moeten een voorzet krijgen en vandaar uit vertellen. Alleen met die voorzetten van Kamphues sta je eigenlijk al buitenspel voordat ie de bal geschoten heeft.

Herbert Cool heeft het een paar keer gedaan (ES en Ziggo) en daar zag je dat hij zich had voorbereid, maar de vraag stelde en de mensen met verstand van zaken liet vertellen.

Ik denk dat Samantha van Wijk ook een goede tafeldame zou kunnen zijn, die doet steeds meer met presentatie en heeft wél een stukje binding met de sport.

Overigens, ik denk dat Rob van Gameren het ook zou kunnen, maar dan mis je een, in mijn optiek, steeds beter wordende pitreporter op locatie.
 
Mijn idee;

zet mannen zoals Barry venenman, Peter bom, david emmet ( spreekt gewoon nl ) , joey litjens, vd mark e.d. aan 1 tafel. laat zo iemand als Barry een klein beetje het voortouw nemen en je hebt een grote kans op succes vanuit mijn oogpunt.
 
Een presentator hoeft niet per definitie heel veel af te weten van het onderwerp, maar enige kennis of inlezen van de tafelgasten is toch wel het minimale.

Daar voldoet die Kampheus dus totaal niet aan.

Wanneer je dan de vraag stelt aan je tafelgast, "wat doet je zoon dan volgende week", terwijl dan het op één na grootste motorsport evenement in NL plaats vind...

Sorry hoor, maar dan ben je dus totaal niet professioneel bezig
 
Een presentator hoeft niet per definitie heel veel af te weten van het onderwerp, maar enige kennis of inlezen van de tafelgasten is toch wel het minimale.

Daar voldoet die Kampheus dus totaal niet aan.

Wanneer je dan de vraag stelt aan je tafelgast, "wat doet je zoon dan volgende week", terwijl dan het op één na grootste motorsport evenement in NL plaats vind...

Sorry hoor, maar dan ben je dus totaal niet professioneel bezig

‘Maar Assen is niet bepaald zijn favoriete circuit toch?’ :')
 
Haha ja dat stukje was om te janken.. Je hebt wel een Kamphuis nodig en een domme vraag kan met wat zelfspot ook nog wel eens werken, maar dit optreden deed Pa vd Mark gewoon te kort.
 
Het interesseert hem geen reet en hij komt ermee weg. Gister kreeg hij ook weer een veeg uit de pan bij de nabeschouwing van F1. Hij had zich niet goed ingelezen. Hij weet het gewoon echt niet ook bij F1 roept hij vaak maar wat.
 
Mijn idee;

zet mannen zoals Barry venenman, Peter bom, david emmet ( spreekt gewoon nl ) , joey litjens, vd mark e.d. aan 1 tafel. laat zo iemand als Barry een klein beetje het voortouw nemen en je hebt een grote kans op succes vanuit mijn oogpunt.

Ik zou het hartstikke leuk vinden maar gaat echt niet gebeuren. Daar kijken geoon veel te weinig mensen naar. Eerlijk is eerlijk, motorsport boeit gewoon te weinig mensen wat. En die gasten die jij noemt die gaan daar echt niet zitten voor een kop koffie en een gevulde koek. Voor die mannen is het gewoon werk dus die willen daar geld voor zien.

Trouwens, F1 is nu hot maar ik moet nog zien hoe lang dat zo blijft als Verstappen tzt stopt. Ik vraag me af of dat hele racecafe dan bijvoorbeeld nog heel lang door gaat. 80% van de huidige F1-fans zijn denk ik toch vooral succesfans.
 
80% van de huidige F1-fans zijn denk ik toch vooral succesfans.
Ik zag en hoorde tijdens de laatste race :z een kleine vrouw van 55+ de Lidl binnenlopen met haar canvas handtas en bloemetjesjurk die tegelijk naar de race aan het kijken was op haar telefoon. Apart.
Ze kon zo in een reclame als typetje voor de plaatselijke kerk of de EO omroep.
Maar misschien was ze altijd al fan. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het hartstikke leuk vinden maar gaat echt niet gebeuren. Daar kijken geoon veel te weinig mensen naar. Eerlijk is eerlijk, motorsport boeit gewoon te weinig mensen wat. En die gasten die jij noemt die gaan daar echt niet zitten voor een kop koffie en een gevulde koek. Voor die mannen is het gewoon werk dus die willen daar geld voor zien.

Trouwens, F1 is nu hot maar ik moet nog zien hoe lang dat zo blijft als Verstappen tzt stopt. Ik vraag me af of dat hele racecafe dan bijvoorbeeld nog heel lang door gaat. 80% van de huidige F1-fans zijn denk ik toch vooral succesfans.
Nee het gaat ook zeker niet gebeuren.
De mannen die ik noemde zitten daar al regelmatig he, op emmet en bom na.
Ik ga er van uit dat kamhues ook niet gratis is, al zou hij dat wel moeten zijn :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan