Ziggo

Servus tv is Oostenrijks Gerrit, dit is niet bedoeld als muggenziften maar is wel van belang als je Servus TV bekijkt via VPN.
 
Gelukkig geen last meer van Ziggo...
Lekker stop gezet via KPN.

In maart gaat het pakketje wel weer aan (als het nog kan dan ).

En wat mij betreft, Kamheus en Weeink lekker naar de F1.
Iwan, Nigel en Barry, lekker de 3, 2 en GP laten doen.

Niets mis met die mannen....
Begin zelf die Van Gammele een beetje te waarderen...
 
Gelukkig geen last meer van Ziggo...
Lekker stop gezet via KPN.

In maart gaat het pakketje wel weer aan (als het nog kan dan ).

En wat mij betreft, Kamheus en Weeink lekker naar de F1.
Iwan, Nigel en Barry, lekker de 3, 2 en GP laten doen.

Niets mis met die mannen....
Begin zelf die Van Gammele een beetje te waarderen...
Die van Gamelen is in ieder geval met zijn vak bezig, je merkt dat hij ingelezen is en weet waar ie over lult. Moest er ff aan wennen, had het vooroordeel dat het een echt F1 mannetje is. Maar vind hem goed te pruimen. Stelt ook slimme vragen.
Eigenlijk precies het tegenovergestelde van Kamphues.

Edit: Wie die sjoelbak heeft verzonnen heeft de plank trouwens wel echt misgeslagen wat mij betreft. In het Engels heet dat cringeworthy.
 
  • Eens
Waarderingen: Tcat
Sjoelbak kan ik wel (was daar erg goed in vroeger, vooral om op wonderbaarlijke wijze de sjoelsteentjes te laten verdwijnen), maar de link met Van Gammel of van Kampkneus 🤔
Tegenvallertje. :P
 
Dit is serieus de eerste keer dat ik het voorbij ziet komen..
Wellicht heeft het ermee te maken dat ik tussen de wedstrijden hele andere dingen in het huis aan het doen ben!?
Je kijkt de verkeerde filmpjes. :+
 
Dus niet , die heb je ook maar Servus TV Duitsland met Alex Hoffman....kijk er al jaren naar via satelliet in Spanje.
Dat is volgend jaar gedaan.
Servus TV zal volgend jaar alleen op Servus Oostenrijk te zien zijn. Die zender is gecodeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan