MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijne Heren ga naar YouTube tik ff RW Racing in en kijk naar de presentatie van het team en wat er allemaal komt bij Ziggo.
Zie presentatie van Ziggo niet gezien.
Ik heb al jaren een abo bij Dorna MotoGP ik betaal 119 euro per jaar maar nieuwkomers 139 euro.
Gewoon alles kijken geen reclame en omgerekend ong 10 euro per maand (voor mij dus)
 
Ziggo heeft het goed voor elkaar! mooie studio en een goed team. Komt helemaal goed.
als ze het goed voor mekaar hadden, zou dat minstens een paar maand geleden al allemaal bekend geweest moeten zijn. nu lijkt het allemaal "last minute" en hebben ze al veel potentiele klanten verloren aan oa het MotoGP abonnement . komt misschien wel goed maar het blijft "te laat".
 
Wanneer je je eigen presentatie niet eens uitzendt, zal je inderdaad geen nieuwe kijkers trekken....
Nieuwe kijkers hebben geen Ziggo, dus die (ik) hadden het dan ook niet kunnen zien.
Het was geen perfecte uitzending, maar ik vond het erg leuk om te kijken.
Ik ga het extra pakket nemen.
Barry Veneman en Peter Bom bedankt voor de extra kosten. :P

Voor het darten nog even Viaplay.
Eurosport 2 voor de Superbikes houden..
TV kijken was nog nooit zo duur. :+
 
Laatst bewerkt:
als ze het goed voor mekaar hadden, zou dat minstens een paar maand geleden al allemaal bekend geweest moeten zijn. nu lijkt het allemaal "last minute" en hebben ze al veel potentiele klanten verloren aan oa het MotoGP abonnement . komt misschien wel goed maar het blijft "te laat".
Het is niet snel goed hé? Er moet toch iets over blijven om over te zeuren.
 
Heeft weinig met zeuren te maken mijns inziens..
Denk dat allen die hier meepraten enthousiast zijn om de sport te volgen en zijn dus ook nieuwsgierig in welke vorm dat dan plaats (kan) vind(en). Zaken zoals wie de uitzending van het commentaar gaat voorzien kan van doorslaggevende factor zijn waar je het gaat kijken (voor mij wel iig).
Ziggo heeft de rechten overgenomen voor de uitzending, maar er is vervolgens een best wel lange radiostilte geweest vanuit Ziggo.
Dat doen ze expres, of niet.
Als ze het expres doen snap ik de logica niet (ik zit dan ook niet in het tv/uitzendingen/Hilversum wereldje), maar als ze het niet expres doen, dan hadden ze hun zaakjes (nog) niet op orde.

Waarom dit soort bekendmakingen zo kort op het begin, als alles al in kannen en kruiken zou zijn? Waarom zou dat niet eerder bekend kunnen worden gemaakt?

Het is wel een echte komkommertijd discussie, dat wel, maar wel eentje waar al onze interesse ligt, wellicht vandaar dat het snel op "zeuren" lijkt.
 
Sowieso worden veel opmerkingen vaak weggezet als zeuren..
En ja, iedereen weet dat het nooit perfect word voor iedereen.
Alsnog mag er wel iets over gezegd worden vind ik..

Ik ben erg blij dat Peter er bij zit ( af en toe )
Nigel bij de moto 2 en 3
Barry voor het technische vind ik ook leuk al ga ik David wel missen denk ik.
 
Heeft weinig met zeuren te maken mijns inziens..
Denk dat allen die hier meepraten enthousiast zijn om de sport te volgen en zijn dus ook nieuwsgierig in welke vorm dat dan plaats (kan) vind(en). Zaken zoals wie de uitzending van het commentaar gaat voorzien kan van doorslaggevende factor zijn waar je het gaat kijken (voor mij wel iig).
Ziggo heeft de rechten overgenomen voor de uitzending, maar er is vervolgens een best wel lange radiostilte geweest vanuit Ziggo.
Dat doen ze expres, of niet.
Als ze het expres doen snap ik de logica niet (ik zit dan ook niet in het tv/uitzendingen/Hilversum wereldje), maar als ze het niet expres doen, dan hadden ze hun zaakjes (nog) niet op orde.

Waarom dit soort bekendmakingen zo kort op het begin, als alles al in kannen en kruiken zou zijn? Waarom zou dat niet eerder bekend kunnen worden gemaakt?

Het is wel een echte komkommertijd discussie, dat wel, maar wel eentje waar al onze interesse ligt, wellicht vandaar dat het snel op "zeuren" lijkt.
Ik noem het zeuren omdat het hele Ziggo verhaal heel erg meevalt en er goed uit ziet. Maar i.p.v. dat te benoemen komt er enkel een negatief zinnetje.
 
Ik ben erg blij dat Peter er bij zit ( af en toe )
Nigel bij de moto 2 en 3
Barry voor het technische vind ik ook leuk al ga ik David wel missen denk ik.
Barry is wel een beetje een droogkloot als je de chemie met de andere twee vergelijkt.
Ik heb hem wel eens ingehaald bij een circuitdag op Cartagena.
En toen mijn motor ingekrat was reed Barry de pompwagen. _O-
Maar dat is weer een ander verhaal. :+
 
Moto2 en 3 met commentaar van iwan van der valk.
Dat deed hij voorheen op eurosport2 bij de superbike.
Ik vond het verschrikkelijk, wat een slecht commentaar geeft die vent.
Heb ik liever Patrick en de Vries.
Dat kan ik begrijpen. Hij moet van de Red Bull af blijven. :+

Iwan deed het wel heel goed bij de stream van Ziggo.
Hij gooide er een hele berg enthousiasme in.
Commercieel top. :t

Hij kwam ook over als een echte liefhebber.
Goed optreden.
 
Ziggo heeft het goed voor elkaar! mooie studio en een goed team. Komt helemaal goed.
Dat weet ik dus nog steeds niet. Blijkbaar zou er dan nu wat duidelijk moeten zijn. Ik ga me er in verdiepen, en dat is wat ik een paar maanden geleden al wilde doen.
En ik weet niet of Ziggo het kijk gemak voor mij persoonlijk netzo goed voor elkaar heeft als de Eurosport player dat had. En dat is waar ik het steeds op doelde. Maar ja als jij niet goed kunt lezen kun je Ziggo hier blijven verdedigen.
 
maakt mij allemaal geen zak uit hoor, ik kijk nog steeds volledig gratis in Belgie :)
gewoon een mening van een buitenstaander.
Franstalig dan?

Ik heb een voorvader die Parijs van de hongersnood heeft gered.
Maar de taal na drie jaar op school les gehad te hebben. Non. _O-
 
Hij word afgewisseld begrepe ik, staat denk ik ook in het stuk wat @TeamHeronSuzuki onder jouw reactie plaatste
Barry is wel een beetje een droogkloot als je de chemie met de andere twee vergelijkt.
Ik heb hem wel eens ingehaald bij een circuitdag op Cartagena.
En toen mijn motor ingekrat was reed Barry de pompwagen. _O-
Maar dat is weer een ander verhaal. :+
Jajaja dat is mij ook gelukt. Barry stond toen namelijk in de pitstraat opgesteld en ik vloog hem met 60km h verschil voorbij !
 
Ik begrijp die hele voorbereiding van Ziggo niet.

Je komt met iets nieuws (waar je wss aardig voor hebt moeten betalen) en waar de meerderheid van de (potentiele) klanten nog geen kennis van heeft.

Dan zou je toch zeggen dat ze de afgelopen maanden genoeg tijd hebben gehad om die (potentiele) klanten alvast een beetje warm te maken voor MotoGP.
Zo nu en dan een teaser op 1 van hun vele zenders, of op andere zenders en social media.
Met vette inhaalacties, valpartijen en spannende momenten.
Zodat de bestaande- en nieuwe klanten nieuwsgierig worden en wel eens zo'n race willen zien.

Maar de afgelopen maanden was er doodse stilte en nu, een paar weken voor het begin van het seizoen, wordt er ergens online een presentatie gehouden...
Niet eens op hun eigen zender....

Ja, nu zullen de mensen wel toestromen om eens een MotoGP wedstrijd te kijken.
 
Zonta zit nu bij HLF8, toch even aandacht voor het motor racen :t
 
Alle mensen die de MotoGP volgen wisten toch allemaal al dat het naar Ziggo ging, dus waarom al dat gezever over wie of wat🤷 ik ben allang blij dat ik t überhaupt ergens kan kijken zonder dat gezeik met niet werkende streams enz😁
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan