MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar ziggo sport totaal aangezet (bij KPN) omdat het maandelijks opzegbaar is.
Glasvezel wordt binnenkort... aangelegd en dan eerst een jaar Caiway
Dan maar kijken of ziggo sport daar ook weer aan te zetten is.
 
Frank Weeink en Peter Bom gaan de MotoGP becommentariëren en Iwan van der Valk met nog iemand die ik niet ken de Moto2 en 3.
En van Gameren doet verslag vanuit de pits.
 
  • Haha
Waarderingen: RobD
Frank Weeink en Peter Bom gaan de MotoGP becommentariëren en Iwan van der Valk met nog iemand die ik niet ken de Moto2 en 3.
En van Gameren doet verslag vanuit de pits.
Die iemand die jij niet kent is Nigel Walraven. Vooral als rijder actief geweest in de ONK superbikes en OW cup en tegenwoordig ook in de FIM EWC. Kan aardig potje sturen en denk ik een aanwinst naast Iwan van de Valk, die zichzelf nog wel eens voorbij praat.
 
Er was gisteravond trouwens een documentaire op Ziggo Sport van 500CC eind jaren tachtig, dacht dat het "Unrideables" heette, alle grote mannen kwamen ook zelf aan bod hoe ze er nu (of iig later..) op terug keken,, Lawson, Gardner Schwantz, Roberts Sr., Rainey, Niall McKenzie, Mamola, Rob Mac, ook commentaar van Mat Oxley en dacht Henry Ray Abrahams, was leuk, jammer dat ik eerste stuk gemist heb, hij word volgens mij nog een keer herhaalt, weet alleen niet meer of dat vandaag of morgen overdag is, heb hem iig ff aangeklikt om nu ook het begin ff te zien..
 
Die iemand die jij niet kent is Nigel Walraven. Vooral als rijder actief geweest in de ONK superbikes en OW cup en tegenwoordig ook in de FIM EWC. Kan aardig potje sturen en denk ik een aanwinst naast Iwan van de Valk, die zichzelf nog wel eens voorbij praat.
Iwan mag wat mij betreft zonder geluid commentaar gaan leveren :P
Nigel is misschien even wennen qua geluid en snelheid maar zn kennis is wel goed en bruikbaar. Ik ben benieuwd hoe het complete pakket dit weekend bevalt
 
Als je een Ziggo abbo hebt, kan je een Ziggo Go account aanmaken waarmee je op pc, tablet of smartphone kunt kijken via app of browser. Daar kan je ook terugkijken. The Unrideables heeft twee delen en is volgens mij ook op Amazon te zien.

Er zijn trouwens nog wel meer van dit soort Docufilms:

- Speed is my Need
- Why we ride (dikke tip)
- Hitting the Apex
- Faster
- Fastest
 
Ik zit net ook even in de programmagids te kijken van Ziggo maar zenden ze Moto3 en Moto2 niet uit?

Edit: beter kijken, alles staat als MotoGP weergegeven maar het is wel het volledige programma.
 
Ja en helaas komt de stortvloed aan onzin uit de bek van Iwan van der Valk, me na 2 trainingen al weer helemaal de strot uit....;(
Maar ik hou vol, ik hou vol....
Ik moet nog gaan kijken/luisteren... maar weet nu al dat ik mij ook ga irriteren.

Als het maar niet zo slecht is als zn verslaggeving van de motorcross etc
 
Ik moet nog gaan kijken/luisteren... maar weet nu al dat ik mij ook ga irriteren.

Als het maar niet zo slecht is als zn verslaggeving van de motorcross etc
Nee dat niet. Hij houdt zich nog een beetje in denk ik. Laten we ervan uit dat dat zo blijft dan overleven we het seizoen wel weer. :+:t
 
Ik vind Iwan eigenlijk wel oké...
dd0.jpg
 
Nee dat niet. Hij houdt zich nog een beetje in denk ik. Laten we ervan uit dat dat zo blijft dan overleven we het seizoen wel weer. :+:t
Ben nu 15 min aan het kijken en het had idd erger gekund.
Al stoor ik mij al wel aan wat "feitjes" die gewoon niet kloppen.. maargoed daar kom ik wel over heen
Ik vind Iwan eigenlijk wel oké...
Bekijk bijlage 1734027
Je hebt tinnitus of iets dergelijks ?
Want dan lijkt mij die pieptonen van iwan wel een welkome afwisseling :P

Smaken verschillen, blijkt maar weer
 
Het is een
Ben nu 15 min aan het kijken en het had idd erger gekund.
Al stoor ik mij al wel aan wat "feitjes" die gewoon niet kloppen.. maargoed daar kom ik wel over heen

Je hebt tinnitus of iets dergelijks ?
Want dan lijkt mij die pieptonen van iwan wel een welkome afwisseling :P

Smaken verschillen, blijkt maar weer
Ik dacht aan Iwan de verschrikkelijke.
Maar dat blijkt een Ivan te zijn. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan