Motor afstellen pops and bangs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mijn BMW HP2 heeft er een sound engineer aan het uitlaat geluid gewerkt bij gas los.
Maar om het expres op te wekken 'after market', dat is eigenlijk not done. O-)
Mijn R nine T maakt ook matige "Pops en bangs" bij het gas los.. Is dat niet hetzelfde soort blok? Klinkt wel leuk iig.. maar is idd fabrieks af :P
 
Mijn CB500 maakt popcorn 🍿

Pop & bang is voor turbo motoren. Als je het hebt bij een motorfiets is er iets mis.
 
Mijn R nine T maakt ook matige "Pops en bangs" bij het gas los.. Is dat niet hetzelfde soort blok? Klinkt wel leuk iig.. maar is idd fabrieks af :P
Het zal vast een heel eind overeenkomen.
Boxers staan er een beetje bekend om.
Voor deze motor is er dan wel speciale software geschreven.
Omdat de HP2 serie handgebouwd is met ca. 2.000 stuks in vier jaar, en het een prestige project was, zijn er wat verschillen. :)
Titanium drijfstangen, hoge compressie zuigers, carbon klepdeksels, titanium 'meer open' uitlaat, quickshifter, red line +30% bij 10.500 toeren.
179 kilo schoon aan de haak. :)
 
Hier in Gouda ook een Kawasaki Z iets naked. Rondrijdend en het er gewoon om doen :'), constant even gas om bij loslaten ‘beng beng’…zou die stiekem 16 zijn?

Hier ook eentje in mijn woonomgeving. Misschien krijg je er wel meisjes mee. Of juist niet, omdat ze denken dat je geen geld hebt voor fatsoenlijk onderhoud. :+ Als je 16 bent mag het nog.
 
Ik vind het vooral vervelend dat als ik als motorrijder me er al aan erger….die ‘dijkbewoner’ natuurlijk helemaal los gaat. En je snapt het op deze manier dus.
 
Soms hoor je ze ook over de N wegen rondom Gouda vliegen. Vooral 's avonds laat, ik pik de Tuono en RSV V4's met open uitlaat er zo uit.

Durf bijna niet toe te geven dat ik dat helemaal prachtig vind 😍

In mijn dromen woon ik in een volledig leeg land en rij ik al mijn motoren zonder uitlaat. Totdat ik mijn vrienden, familie, buren en alle andere gezelligheid ga missen en weer netjes met een demper tussen de mensen ga wonen.
 
Soms hoor je ze ook over de N wegen rondom Gouda vliegen. Vooral 's avonds laat, ik pik de Tuono en RSV V4's met open uitlaat er zo uit.

Durf bijna niet toe te geven dat ik dat helemaal prachtig vind 😍

In mijn dromen woon ik in een volledig leeg land en rij ik al mijn motoren zonder uitlaat. Totdat ik mijn vrienden, familie, buren en alle andere gezelligheid ga missen en weer netjes met een demper tussen de mensen ga wonen.
De N228 is ook een mooie weg om even een lekker stukje te rijden; maar al die verkeersdrempels na Oudewater hebben het er niet beter op gemaakt.

BTW: ik rij met een legale E-keur uitlaatO-).
 
zaterdag kwam hier zo`n debiel langs , nou kwak hem maar tegen een boom , ben helemaal klaar met dat asociale gedrag van veel motorrijders tegenwoordig
 
Heb ik ook vanmiddag ervaren over oude N18 in Usselo, is waardeloos geworden, tjonge wat een steile drempels in de dorpskern.

Beetje te snel onderweg kom je in de tuin van uitvaartshuis van Edwin Kist… _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan