Motor en motorrijbewijs

Ik vind t een beetje een vrouwenpak, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
 
ligt idd aan jou :P nee grapje als jij dat vindt dan is dat je goed recht, al zou ik Rossi niet bepaald een vrouw noemen:P
valentino+Rossi+dainese.jpg
 
En toch heb ik zo'n heimwee naar TWrD .......... :Z
:+

leuk voor je :Z B|
Van wat ik las over die twrd gast is het een vervelend persoon gezien er zelfs gevraagd werd of hij al geband is.
En tot 2 maal toe kom je met het zelfde niet aan topic bijdragende reactie dat je heimwee naar dat figuur hebt.
Ik weet niet wat jou probleem is maar als je zo een heimwee naar die gast hebt maak dan een speciaal topic over hem

Anyway OT : ben blij dat ik aardig wat antwoorden heb kunnen krijgen en bedankt daarvoor 8-) En ik heb nu al besloten dat het geen gixxer maar een MTT Y2K gaat worden :P :9 joking de gixxer 750 k8 heeft mijn voorkeur, maar nee ik ben nu wel iets wijzer geworden waar ik op moet letten bij het kiezen van een motor
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je punt, maar het geld voor een 750 k8 heb ik niet :P daarom gaf ik aan op een goedkoop ding te willen rijden zodat ik kan sparen voor de 750 k8.
Maar ik kan er denk ik wel vanuit gaan dat als ik een motor voor 1000 euro koop dat ik em na 1 jaartje waarschijnlijk of moet laten slopen, of nauwelijks nog wat van de 1000 euro die ik uitgaf terug kan krijgen.

@ thijs bedankt voor je antwoord stel ik zeer op prijs :D
Qua prijs lijkt er in ieder geval tussen de 600 en 750 niet veel verschil te zitten voor de k8 versies, en ik wil perse de k8 versie vanwege de look.
K7 versies zien er goed uit maar de k8 is gewoon *drool*
nee hoor een gs500 zit rond die prijs en kapot gaan ze simple weg niet(rij je wel een 500)

en een 600 is gewoonb leuk rijden hoor. rij er al 3 jaar op GSX600r srad, zeker voor op straat meer dan genoeg... voor circuit zou ik wel liever een 750 hebben. maar jah
 
Hmm ok dankje TheMauster :) voor mij telt het meeste dat het een k8 versie moet zijn of ik nou de 600 of 750 gixxer kies.
 
Liever een broodje hotdog dan al die standaard pakken :) het lijkt idd zo op eerste gezicht op een broodje hotdog, mar denk dat als je em vanaf de zijkant bekijkt wel anders zou zien.
Ben eigenlijk wel benieuwd of het in die vorm doorloopt :/ zou nogal lelijk zijn als dat zo was, mag hopen dat Dainese niet zoiets zou doen

als het wel zo is, zul je het vanaf nu altijd zien als een broodje hotdog :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan