Motor-Forum in kaart brengen

Gaat Martin er nog wat mee doen.

Ik zie iedereen hier, behalve starter zelf.

Steeds weer denk ik...YESSSSSS kaart online. Maar nee :( :( :(
Dik 500 reply's en geen kaart :?

Martin, laat eens wat horen!!!
 
Lees ook even de tekst onderaan........bemoei je met je eigen nickname, die gaat ook nergens over....... :Z
Eigenlijk verwachte ik dit antwoord al, idd door je sig., maar ondanks dat mijn nick nergens op slaat, leg eens uit, je bent trots op jezelf, maar je brengt jezelf hier als aanhangsel van iemand anders.

Niet zeikerig bedoeld, dus je hoeft niet te gaan bijten, vraag het me gewoon af :)
 
Tuuuuuuurlijk ben ik trots op mezelf, why not?
En tuuuuuuuurlijk ben ik iemands schatje...........!!
Genoeg beantwoord? :?
Dan ga ik nu weer me bezig houden met makkelijkere vragen zo vlak voor het weekend.... :]
 
Eigenlijk verwachte ik dit antwoord al, idd door je sig., maar ondanks dat mijn nick nergens op slaat, leg eens uit, je bent trots op jezelf, maar je brengt jezelf hier als aanhangsel van iemand anders.
Zeggen dat 'Bertje en Henk' (of in jouw geval 'Bert... of Henk') nergens op slaat is natuurlijk een grove belediging van het meesterlijke werk van Hans Teeuwen :( ;)
 
Zeggen dat 'Bertje en Henk' (of in jouw geval 'Bert... of Henk') nergens op slaat is natuurlijk een grove belediging van het meesterlijke werk van Hans Teeuwen :( ;)
Jij snapt 'm. Ga er vanuit dat zij dat niet doet. :)
Vergeet Pieter Bouwman trouwens niet....
 
Groningen - Dorkwerd (klein dorpje 2km ten noorden van groningen)
denk ik post het maar ff, maar zal onderhand wel zo'n imnense lijst zijn dat dat noway meer overzichtelijk blijft :)
 
ik heb mn hulp nog aangeboden, maar het blijft angstvallig stil..

is er misschien iemand die het stokje over wilt nemen?
ik wil best helpen hoor...
 
ikke kom uit OLST(tussen zwolle en deventer) voor degene die vroeger niet oplette op school *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan