Motor-Forum in kaart brengen

rob RD - Leidschendam
Rudeboy - Leidschendam
Sjako - Eipenburg (Rijswijk)

Rudeboy? Wie kent Rudeboy nou niet

223-16as.jpg
 
Ik wil eerlijk gezegd eerst even mijn excuses aanbieden dat het zo verschrikkelijk lang duurt. ;(

Heb nu ruimte op server van mijn broer gekregen en ben de database daar aan het invoeren. Zijn alleen best veel :X en ik ben even afhankelijk van hem wanneer hij het er op zet :( (is bijna nooit thuis overigens)

Ik had eigenlijk iets simpels in gedachten, maar het zijn nu zoveel dat het van iets simpels naar iets minder simpel is gegaan. Ben/was (wordt al beter, maar dat mag ook wel na zoveel tijd :) ) niet zo heel erg thuis in de databse en MySQL wereld. ik had datgene wat ik van plan was al eens eerder gezien, maar dat waren misschien 250 a 300 man. Zit nu al op ruim 500. Heb nu een database waar de mensen straks zelf hun gegevens in kunnen voeren. en kunnen sorteren op nick, naam, plaats en provincie. Er kunnen eventueel later nog velden bijgevoegd worden zoals bijv type motor. (met dank aan mijn broer) Zit nu alleen nog even te bedenken hoe dat zit met de kaart. Want dan wordt het wel een hele grote janboel als er 500 mensen op een kaart komen.

Groeten Martin
 
Laatst bewerkt:
Ik wil eerlijk gezegd eerst even mijn excuses aanbieden dat het zo verschrikkelijk lang duurt. ;(

Heb nu ruimte op server van mijn broer gekregen en ben de database daar aan het invoeren. Zijn alleen best veel :X en ik ben even afhankelijk van hem wanneer hij het er op zet :( (is bijna nooit thuis overigens)

Ik had eigenlijk iets simpels in gedachten, maar het zijn nu zoveel dat het van iets simpels naar iets minder simpel is gegaan. Ben/was (wordt al beter, maar dat mag ook wel na zoveel tijd :) ) niet zo heel erg thuis in de databse en MySQL wereld. ik had datgene wat ik van plan was al eens eerder gezien, maar dat waren misschien 250 a 300 man. Zit nu al op ruim 500. Heb nu een database waar de mensen straks zelf hun gegevens in kunnen voeren. en kunnen sorteren op nick, naam, plaats en provincie. Er kunnen eventueel later nog velden bijgevoegd worden zoals bijv type motor. (met dank aan mijn broer) Zit nu alleen nog even te bedenken hoe dat zit met de kaart. Want dan wordt het wel een hele grote janboel als er 500 mensen op een kaart komen.

Groeten Martin

Een Databees met search en sorteer functie alleen is al voldoende hoor!
Dan kan je gewoon sorteren op provincie en dan al die gasten een mail sturen voor een meeting ofzo!
 
Je moet ook een interactief kaartje hebben dat reageerd op je zoakacties. Zoek je bijvoorbeeld op mensen met een HONDA CBR dan moeten die in de database naar voren komen maar ook op je kaartje getoont worden waar die wonen. Dat zo mooi zijn als je die twee met elkaar koppelt. Anders word het inderdaad een zooitje. Wat je ook moet hebben op je kaartje..... Is dat je bijvoorbeeld op een provincie klikt en dat je op het kaartje ziet hoeveel gebruikers van het MF daar wonen. Klik je dan nog een keer op het kaartje dan zoom je verder in en zie je de users bij hun woonplaats op het kaartje. Zo hoef je niet heel het kaartje vol te dumpen met al die mensen in ene keer. En als je dan op een speciefieke user klikt opent zich een venster met alle persoonlijke gegevens en kun je hem vanuit daar mailen of de snelste route berekenen van plaats X naar hem of haar. Maar goed, dit gaat wel veel tijd kosten denk ik. Maar het zou wel tof zijn! Misschien dat er hiero een handige jongen is die dat zo in elkaar kan zetten. En dan krijgt die er ook nog een stuidiepuntje voor m.b.t. zijn opleiding informatica ofzo. Heeft ie ook iets om zelf op te geilen. Kijk hier staat mijn interactiefe kaartje op het MF gekoppeld aan een database met wel 3000 users. :) Nou wie kan en wie wil dit doen?
 
CLM : Liempde (N.B, ergens tussen Den Bosch en Eindhoven)
whaaaaaaaaaaaaaaaaa Liempde.... Die naam kan ik niet meer horen. Was in de zomer zo'n gelovig festival. Ik denk dat ik voor 2 tenten opzetten en afbreken er wel 5 keer ben geweest. Eigenaar van het terrein was alleen niet zo blij toen we met een jeep en busje zijn gras aan het omploegen waren.....
 
ha lol
t flevofestival
waar alle chistelijke jongren zich lam drinken en zeggen dat ze t voor god doen :P
 
Je zou misschien een kaartje kunnen maken met alle grote steden erop en stipjes voor de kleinere steden/dorpen die van belang zijn. (afhankelijk van hoe groot de kaart is.

en dan misschien zo'n ding dat als je er met je muishandje overheen gaat dat dan de nicks tevoorschijn komen. Als je het dan aanklikt krijg je alle nicks met eventuele extra velden echt te zien.

Is maar een idee, weet niet of dat voor een kaart helemaal mogelijk is. Heb eigenlijk de balluh verstand van computers. Maar het is maar een idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan