Motor-forum website

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.139
0
www.pricewatch.be
Ok, we hebben misschien eindelijk een gek gevonden die wat tijd wil steken in een site voor motor-forum. Voor bij het forum dus.

Enige probleem is.. we weten niet precies wat :)
Userpages? Nieuwssiteje? ...?

Onder de modjes zijn al een paar ideetjes geopperd maarja, we zijn maar met 4 dus input mag altijd.
Niet te ver doordenken aangezien dit alles nog niet zeker is. Het moet realiseerbaar zijn zonder maanden codeerwerk. Kwestie van de html\'er beetje blij houden :)

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Bezoek Site
Userpages om je eigen trots op te tonen met bijbehorende technische info vind ik het allerbelangrijkste. De gallerie (http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1337) is bijna niet meer te openen via een analoge lijn.

Nieuws is natuurlijk ook leuk. Via een zelfde methode als fok.nl?

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
41
www.motormaf.nl
Ik sluit me hierbij aan.. Anders maak je bv. een template voor de userpages en voor de crea-bea\'s onder ons laat je een optie open om hun eigen page te ontwerpen..

Is hier iemand die zoiets als bikepics kan verwezenlijken toevallig?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
0
Mijn idee: zowiezo een user gedeelte waar iedereen foto\'s kan uploaden en info kan neer zetten.

Verder misschien nieuwsitems, net zoals Motorcyclenews dat heeft bijvoorbeeld, maar dat zal wel erg intensief zijn, om dat te onderhouden.

Yigal

MF veteraan
25 mei 2001
1.734
0
42
Leiden
Allebei zou kewl zijn: én een users sectie én nieuws! Ik neem aan dat er wel M-F´ers zijn die een steentje willen bijdragen als het nodig mocht zijn :) .

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
0
Neem aan dat deze server op Linux draait, zal dus wel iets met PHP en MySQL moeten worden, helaas ben ik daar niet thuis in (Microsoft slaaf :P ), hebben we forummers in ons midden die dat wel goed kunnen en ook bereid zijn er tijd in te steken? :)

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
0
Sweet Lake City
Gaat helemaal goedkomen...ik = geen mickeysux slaaf...en ga aan het userpage gedeelte in PHP en mysql werken...eventueel in samenwerking met anderen....komt goed....denk ik :P

MartijnL

MF veteraan
22 mei 2001
1.301
0
www.gamersnet.nl
Niet meteen gaan bouwen. Eerst functionele specificaties bepalen, dan technische consequenties beoordelen en dan pas gaan bouwen.

Oftewel:
Wat wil je ermee ?
Wat voor navigatiepaden kan je bedenken ?
Hoe gaat dat eruit zien ?
Welke technische consequenties heeft dat (welke programmeertechnische oplossingen zijn nodig om de functionele wensen te realiseren) ?
Kan je dit opdelen in meerdere releases ?

Dan gaan bouwen en releasematig de functionaliteit van de site uitbreiden.

2 jul 2001
174
0
-Veel links.
-Te koop gevraagd/aangeboden?
-Waar is wat te doen.inschrijving/routebeschrijving/enz.
-Adressenbestand + foto\'s

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
40
Putten
-Veel links.
-Te koop gevraagd/aangeboden?
-Waar is wat te doen.inschrijving/routebeschrijving/enz.
-Adressenbestand + foto\'s
En verslagen met foto\'s van meetings.

Ik had trouwens zelf al het idee om een users pagina te maken. Maar aan die PHP en ASP mannen kan ik niet tippen.... :P

soeptablet

Die hard MF'er
18 jun 2001
721
0
Lely(k)stad
www.soeptablet.com
Niet meteen gaan bouwen. Eerst functionele specificaties bepalen, dan technische consequenties beoordelen en dan pas gaan bouwen.

Oftewel:
Wat wil je ermee ?
Welke technische consequenties heeft dat (welke programmeertechnische oplossingen zijn nodig om de functionele wensen te realiseren) ?

Verstandig woorden :)
Bezint eer ge begint...

Een gallerie zou tof zijn :9~

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
ik kan misschien ondersteuning bieden? ik bouw m\'n eigen site, blijf alleen databases niet begrijpen (met xml, asp, etcetera). maar eigenlijk heb ik daar nooi aandacht aan besteed :) . laat maar horen...

ciao, martin

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
43
Arnhem
www.tensive.nl
Humm.... als jullie wat ondersteuning willen hebben in Java, JavaScript, C++ (voor bijv. cgi-scripts), Delphi, Style-sheets en Java-applets dan wil ik gerust ook wel wat mee helpen hoor.. 8-)

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.634
1
44
A.
die martijnL die snapt het :)

Oftewel:
Wat wil je ermee ?

19 mei 2001
1.525
0
Wat ook wel :} is

Een pagina met de mooiste klaverbladen van Nederland.
Dus met routebeschrijving, foto, aantal bochten.
En wat tips(door lokale kneedownhelden, in de omg. van die klaverbladen) over hoe je welke bocht op dat klaverblad moet nemen.

Miscshien dan er ook een team van experts samengesteld kan worden, die de klaverbladen beoordelen.

Ik stel voor dat Maximum de klaverbladen beoordeelt op mogelijkheid tot wheelyen :P

Goed idee?

Laatst bewerkt: