motor freak nu ook gepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

motor freak

MF'er
In memoriam
25 mrt 2004
131
0
leek
ik heb nu ook een boete te pakken omdat ik mijn rijbewijs niet bij me had. |(
Ik was vanmiddag even naar me zus geweest, op de heenweg kwam ik al een motormuis tegen (ze zijn hier op het moment heel streng met controles )

Ik reed de normale toegestane snelheid, 50 in dit geval en de agent die mij later aanhield hield al iemand staande en keek om toen ik langs kwam rijden (waarschijnlijk door het geluid) O-)

Ik was even bij me zus een kozijn wezen in meten, ga ik weer op weg naar huis. In t centrum (dorp) reed ik de toegestane snelheid, nadat ik het centrum uit was ligt er een mooi stuk asvalt met mooie bochtjes en hier liet ik mij iets te veel gaan. (ging er met 110km doorheen)
Bijna thuis aan gekomen hield die zelfde agent mij net voor de straat aan waar ik woon, hij komt naar me toe en zegt:ik volg je al een tijdje ik zeg oh heb niks gezien en hij weer:weet je al vanaf waar ik je volg? ik zeg: nee al vanaf het dorp dus :X .
Hij zei dat ie me niet kon klokken,dacht dat de politie altijd sneller was :?
Ik rij op een yamaha diversion en hij op een nieuwe honda.

Hij dacht blijkbaar dat ik op een sportmotor reed, wat ik uit zijn verhaal kon opmaken .
Ik heb er ook opendempers op zitten zinskort misschien komt t daar door verder niks over gehoord O-) .
Ik heb nu geleerd dat ik beter in me spiegels moet kijken voordat ik op het gas ga, was trouwens €30 pleuro kwijt (geen rijbewijs bij me) zal nog wel een paar keer gebeuren je mag ook niks meer tegenwoordig :r
 
Laatst bewerkt:
Tis mij duidelijk zat hij heeft een prent te pakken vanwege het rijbewijs dat ie niet bij zich had nadat hij in een ander dorp dan waar hij zelf woont bij zijn zus op visite was geweest op de terugweg is ie gepakt wat zijn zus er mee te maken heeft is mij ook niet duidelijk dus misschien kan de geachte scribent daar nog even antwoord op geven was ze jarig of zo of was het een social call het kan natuurlijk ook zo zijn dat je zus de was voor je doet overigens nou ik er beter over nadenk denk ik dat het helemaal zijn zus niet was waar hij op visite ging.
 
Tis mij duidelijk zat hij heeft een prent te pakken vanwege het rijbewijs dat ie niet bij zich had nadat hij in een ander dorp dan waar hij zelf woont bij zijn zus op visite was geweest op de terugweg is ie gepakt wat zijn zus er mee te maken heeft is mij ook niet duidelijk dus misschien kan de geachte scribent daar nog even antwoord op geven was ze jarig of zo of was het een social call het kan natuurlijk ook zo zijn dat je zus de was voor je doet overigens nou ik er beter over nadenk denk ik dat het helemaal zijn zus niet was waar hij op visite ging.

Oh!
 
Tis mij duidelijk zat hij heeft een prent te pakken vanwege het rijbewijs dat ie niet bij zich had nadat hij in een ander dorp dan waar hij zelf woont bij zijn zus op visite was geweest op de terugweg is ie gepakt wat zijn zus er mee te maken heeft is mij ook niet duidelijk dus misschien kan de geachte scribent daar nog even antwoord op geven was ze jarig of zo of was het een social call het kan natuurlijk ook zo zijn dat je zus de was voor je doet overigens nou ik er beter over nadenk denk ik dat het helemaal zijn zus niet was waar hij op visite ging.
Klinkt misschien raar maar dit is me dus wel een stuk duidelijker. Bedankt! ;)

@Topicstarter: Kreeg je d'r nou één voor de snelheid of één omdat je je rijbewijs niet bij je had? Of allebei?? :?

Evengoed jammer van 't geld natuurlijk maar ja, dat risico lopen we allemaal B|
 
lol @ doov :}

Maar als ik TS goed begrijp heb kon die agent je niet klokken op je snelheid en heeft ie je dus uiteindelijk beboet voor het niet bij je hebben van je rijbewijs?
 
inderdaad hij kon me niet klokken en daarom heb ik alleen een boete gekregen voor het document wat je bij je hoort te hebben :o ik wist dat het er een keer aan zat te komen kun je verwachten is wel zonde van het geld,maar kan er wel om lachen dat de politie je niet kan bijhouden zonder dat je weet dat er een motormuis achter je aan zit
 
en ik heb het verhaal boven even aangepast was inderdaad onduidelijk hoop dat het zo duidelijker is
 
Had je dus harder moeten rijden, dan was je al thuis geweest en had je dus wel je rijbewijs gehad.
 
Hij zei dat ie me niet kon klokken,dacht dat de politie altijd sneller was :?
Ik rij op een yamaha diversion en hij op een nieuwe honda.

Dat zijn van die swabber Pan's. Nieuw model heeft wat stabiliteits problemen. Ze zijn dan ook niet zo stabiel op hoge snelheden. Vandaar dat ie je niet bij kon houden. Maar of 110 daar ook onder valt?? :X
 
Dus wat doe je als een motorwout met pech stilstaat?... Lekker zwaaien en laten staan. :9
 
Dat zijn van die swabber Pan's. Nieuw model heeft wat stabiliteits problemen. Ze zijn dan ook niet zo stabiel op hoge snelheden. Vandaar dat ie je niet bij kon houden. Maar of 110 daar ook onder valt?? :X
Het zou natuurlijk ook een Trans-Alp kunnen zijn, of een Deauville. Ook die Honda's zijn in gebruik bij de politie, naast de ST1300.
 
Ach, wees blij met maar 30 euro. Werd vorige week aangehouden omdat ik net iets teveel over een verdrijfvlak reed O-)
Schrok wel van de boete: 125 euro '( En dat terwijl ik mijn leven heb gewaagd door over de gladde verfstrepen te rijden...
 
Werd vorige week aangehouden omdat ik net iets teveel over een verdrijfvlak reed O-)
Schrok wel van de boete: 125 euro '( En dat terwijl ik mijn leven heb gewaagd door over de gladde verfstrepen te rijden...
Dat is inderdaad schrikken bonecollector,die motoragent heeft me echter gematst.
Hij zat in eerste instantie achter iemand anders aan heb ik gehoord.Bleek gisteren dat die agent achter de baas van me vader aan zat |( . later is hij achter mij aan gegaan omdat ik net aan het inhalen was met een veel te hoge snelheid. O-) Het is jammer van het geld,maar je leerd er wel van (dat noemen ze leergeld.)
 
Nog steeds geen boete gehad met de motor, wil je ruilen? *D ik niet 8-)

Koekblik echter... :X

Met de boetes van de motor hoef ik niet te ruilen, dit was de eerste nog maar :X
en voor de auto weet ik het niet :o zullen we maar niet doen he :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan