eerder de kleppen die daar moeite mee hebbenals je een keer euro gelood hebt getankt denk ik dat je inderdaad nu problemen hebt met je brandstof toevoervolgens mij kan je brandstofsysteem daar niet echt tegen...
Mmmm oke, nee ik denk niet dat het de bougies zijn, die zijn half jaar gelede nog vervangen.heb je al naar je bougie's gekeken?
misschien dat die je wat kunnen vertellen
Luchtfilter denk ik niet, want dan trekt ie toch ook niet meer in lage toeren en de eerste versnellingen?Zit je luchtfilter niet vol? Hoewel dat schelle geluid hoort er dan were niet bij volgens mij...
Ik ben niet echt technisch dus ik roep ook maar wat
Als het de brandstof is, is dit dan verholpen zodra er weer de goede brandstof inzit?eerder de kleppen die daar moeite mee hebben
en dat kan idd problemen veroorzaken
Jha euro 95 gelood ofzow, normaal altijd euro 95 ongelood.Euro gelood, hoe heet dat ook alweer in Duitsland? Gewoon Euro95? En je moet toch bleifrei hebben?
Kun je nog aan de pomp gelode benzine kopen?
Vervroeging nog in orde? Ik weet niet of dit electronisch geregeld wordt bij jouw motor.
Zijn je remmen OK
Hoe hoger het toerental hoe meer lucht door het filter gaat...maar toch denk ik dat je richting de ontsteking moet zoeken.
maar misschien kun je wat aan de bougie's aflezen ik bedoel dusMmmm oke, nee ik denk niet dat het de bougies zijn, die zijn half jaar gelede nog vervangen.
In eerste instantie zou ik denken dat de uitlaat misschien verstopt zit, als tweede optie denk ik aan de krukaslagers, heb ik een paar keer zelf meegemaakt in mijn brommer jaren.
maar misschien kun je wat aan de bougie's aflezen ik bedoel dus
of dat ze de goede kleur hebben
Eej mense ff een vraag, sinds een paar weken gaat mn motor steeds langzamer rijden. Hij gaat nu zelfs met moeite 100 (liep eerst makkelijk 150/160) ook komt ie niet meer verder dan de 10.000 toeren. In zn een en twee trekt ie nog wel redelijk maar daarna gebeurt er helemaal niks meer. Als ik em in zn 1 hoge toeren laat lopen klinkt het net alsof ie er onwijs veel moeite mee heeft, een onwijs schel geluid.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Iets mis met brandstoftoevoer?
Blok dood
ZZR 250 is gewoon een gare motor
Ik ben niet echt super technisch maar misschien is het probleem simpel op te lossen.
Enigste oorzaken die ik me kan bedenken zijn dat ik een keer verkeerde brandstof heb getankt (95 gelood ipv. ongelood) en dat ik wat wheelie's hebt gemaakt door de koppeling te laten schieten. Wat toch ook niet echt goed is voor je motor, toch?
Mmmm oke, nee ik denk niet dat het de bougies zijn, die zijn half jaar gelede nog vervangen.Luchtfilter denk ik niet, want dan trekt ie toch ook niet meer in lage toeren en de eerste versnellingen?Als het de brandstof is, is dit dan verholpen zodra er weer de goede brandstof inzit?Jha euro 95 gelood ofzow, normaal altijd euro 95 ongelood.
Ik heb trouwens wel ens horen zeggen dat het bij nieuwere motoren niet uitmaakt wat je er in gooit, maar dat is dus onzin?
Ik zeg: de luchtfilter...
luchtfilter is het niets, dan zou ie in hoge toeren nie kunnen komen
intteresante informatie
Ik denk ook dat je maar moet wachten tot je een volvassen brommer hebt voor die wheelie's want met een 250 vraag je wel heel veel van een blok en koppeling