MOTOR GP Droomteam Competitie 2014

Wat hangt er in de lucht, qua nieuwe regels??
Zie Silly Season topic maar dit is de post van Punicajack;
2014 wordt nu wel echt een silly season
MotoGP to create Factory 2 class?
Kort gezegd, als de motoren die "Open class" rijden regelmatig top3 rijden krijgen ze minder voordelen, van 24L naar 22.5L benzine en minder motor wissels. (9 ipv 12)
Lijkt me gaaf, ducati wisseselt blokken en blok 9 blijkt het ultime blok te zijn, rijden ze top3, mogen ze niet meer wisselen :X
Wordt nog een partij ingewikkeld om de motogp te volgen
 
Je krijgt ook extra punten voor de eerste in de Open Klasse maar het kan zijn dat Ducati eerst wel maar later niet meer bij hoort. Wat doen ze daarmee?

:(
 
Je krijgt ook extra punten voor de eerste in de Open Klasse maar het kan zijn dat Ducati eerst wel maar later niet meer bij hoort. Wat doen ze daarmee?

:(
Als ze slim zijn bij Motor schrappen ze gewoon die regel en houden de oude situatie aan, gewoon meer punten voor de MotoGP en de (MotoGP)klasse waar in gereden word maakt niet uit, zijn ze van het getouwtrek af...
 
spelregels wijzigen tijdens het seizoen?? als Yamaha en Honda slim waren geweest hadden ze ook voor de Open klasse gekozen!

ik zit met smart te wachten op de jaarljkse excelsheet. is er nog iemand zo vriendelijk om dit in elkaar te draaien?
 
Volgens mij als een rijder/team swichted van openklasse naar motogp of andersom of van moto2 naar motogp dan tellen zn punten niet meer. Zoals vorig jaar Yonny op de Pramac ging rijden telden zijn punten niet meer mee omdat hij gestart was op en CRT machine.

Ik wacht nog even de moto2/3 tests af voordat ik ga rekenen. Eens zien welke teams daar inene snel zijn geworden en de fiets toch goed voor elkaar krijgen. Hoop KTM machines namelijk in de moto3 er bij :Y
 
Ik heb pas na het invullen de regels gelezen. Vandaar m'n vrij zwakke MotoGp rider lineup. |( maar heb wel veel vertrouwen in m'n Moto2 en 3 rijders. Hup team Invincibles *O* *O* . Iedereen veel succes gewenst 8-)
 
Ik wacht eerst maar eens even af hoe motor gp droom competitie op de nieuwe open class regels van ezpeleta gaat reageren qua uitslagen. Er is vanuit motor gp droom competitie nog niet echt op ingespeeld, of mis ik hier iets :? :? :?
 
Ik wacht eerst maar eens even af hoe motor gp droom competitie op de nieuwe open class regels van ezpeleta gaat reageren qua uitslagen. Er is vanuit motor gp droom competitie nog niet echt op ingespeeld, of mis ik hier iets :? :? :?


Ik zal eens een email sturen. Kijken wat ze te zeggen hebben. Gp rijders in de open klasse worden wel erg geliefd zo :P
 
Antwoord van motor:

Het blijft zoals het nu is. Daarbij is er nog niets officieel naar buiten gekomen (dat zal waarschijnlijk vandaag zijn) en kunnen we op het laatste moment niet de gehele competitie omgooien
 
Laatst bewerkt:
Antwoord van motor:

Het blijft zoals het nu is. Daarbij is er nog niets officieel naar buiten gekomen (dat zal waarschijnlijk vandaag zijn) en kunnen we op het laatste moment niet de gehele competitie omgooien
Bedankt. Vanavond even zitten voor mn team(s) voor dit seizoen.
 
Zo.. net mijn 3 teams ingeschreven. Kom maar op met het nieuwe seizoen. Kijken of ik een beetje in de juiste richting gegokt heb.
 
Zo.. net mijn 3 teams ingeschreven. Kom maar op met het nieuwe seizoen. Kijken of ik een beetje in de juiste richting gegokt heb.
Gegokt! :?

Haha! _O- Je hebt zitten rekenen, alle testtijden bekeken en vergeleken, weer gerekend, gewikt en gewogen, misschien een coureur gekozen waar je fan van bent maar waarvan je bijna weet dat je 't beter niet had kunnen doen, en toen..

ingeschreven! *D

Hoezo gokken..? :+
 
Hmm Arckira, heb je bij mij zitten meekijken? Hahaha, zo "gok" ik ook mijn team bij elkaar :P Je vergeet alleen de resultaten van vorig jaar te noemen. En het MotoGP jaarboek waarin alle uitslagen staan en DNF's :P

Pfff.... heb 20 teams samengesteld... volgende fase is uitfilteren :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan